„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2018 04 19

Pirmosios „Lidl“ ir pirkėjų dovanos vaikų dienos centrams – 10 680 eurų ir kelių tūkstančių vertės prekės

Praėjusį gruodį „Lidl“ prekybos tinklo pradėtas paramos projektas, kurio metu pirkėjai kviečiami aukoti vaikų dienos centrų reikmėms per parduotuvėse esančius taromatus, skaičiuoja pirmuosius rezultatus. Ketvirtadienį „Lidl“ logistikos centre Kauno rajone, Ramučiuose, vyko pirmasis paramos perdavimo renginys, kuriame prekybos tinklas partneriams pateikė ir staigmenų – finansinę paramą papildė gausiomis dovanomis.
„Lidl Lietuva“ surinktos paramos perdavimo renginys
„Lidl Lietuva“ surinktos paramos perdavimo renginys / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Per tris mėnesius nuo akcijos pradžios gyventojai per taromatus paaukojo 5300 eurų, o „Lidl“ šią sumą padvigubino iki 10 680 eurų. Tad šį mėnesį organizacijų partnerių: „Gelbėkit vaikus“, Lietuvos „Caritas“ ir Maltos ordino pagalbos tarnybos (MOPT) – sąskaitas papildys po 3 560 eurų. Projektas tuo nesibaigia – prekybos tinklas ir toliau kviečia gyventojus aukoti depozitą už tarą parduotuvių taromatuose ir šitaip prisidėti prie šviesesnės vaikų dienos centrų ateities.

Surengtame paramos perdavimo renginyje „Lidl“ logistikos centre Kauno rajone dalyvavo „Gelbėkit vaikus“ organizacijos atstovės Rasa Dičpetrienė, Simona Uleckienė bei Živilė Grybauskaitė, Maltos ordino pagalbos tarnybos komanda Dalia Kedavičienė bei Edvinas Regelskis ir Lietuvos „Caritui“ atstovavusi Aušra Žukauskaitė.

Praėjusių metų pabaigoje prekybos tinklas pasiūlė gyventojams galimybę, grąžinti užstato sistemos ženklu pažymėtas pakuotes į „Lidl“ taromatus, skiriant užstatą trims vaikų dienos centrus valdančioms organizacijoms: „Gelbėkit vaikus“, Lietuvos „Caritui“ ir Maltos ordino pagalbos tarnybai. „Lidl“, prisijungęs prie Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuotos nacionalinės socialinio saugumo kompanijos „Už saugią Lietuvą“, savo ruožtu įsipareigojo dvigubinti pirkėjų surinktų lėšų sumą. Parama partneriams perduodama kiekvieną ketvirtį.

Pirmasis paramos perdavimo renginys neatsitiktinai vyko „Lidl“ logistikos centre: jos metu „Lidl“ ne tik perdavė vaikų dienos centrus valdančioms organizacijoms surinktas lėšas, bet ir padovanojo praktiškų dovanų: įvairių prekių, kurios pravers vaikų dienos centrų kasdienėje veikloje.

„Šiandien drąsiai save galime laikyti ypač sėkmingai veikiančiu ir sparčiai besiplečiančiu tinklu. Iliustruosiu tuo, kad šiandien iš šio logistikos centro prekės kiekvieną dieną jau važiuoja į 36 mūsų parduotuves, kitą savaitę atidarome 37-ąją. O beveik 1700 darbuotojų kolektyvas dirba intensyviai tam, kad pasiūlytų, geriausią kainos ir kokybės santykį mūsų pirkėjams. Taigi tokia sėkme būtina pasidžiaugti ir pasidalinti su kitais. Todėl nusprendėme, jog norime mūsų pirkėjų ir mūsų įmonės skirtą paramą papildyti ir praktiškomis dovanomis. Čia rasite ir sulčių, sausų pusryčių, sausainių, gėrimų ir buities prekių, kurios, tikimės, bus naudingos jūsų mažiesiems globotiniams“, – sakė „Lidl Lietuva“ valdybos narė, administracijos tarnybos vadovė Eglė Radžiūnė.

Anot vaikų dienos centrų atstovų, parama padės stiprėti, teikti kokybiškas paslaugas tiek vaikams, tiek jų šeimoms, kad mažieji būtų sotūs, laiku paruoštų pamokas, galėtų mokytis socialinių ir buitinių įgūdžių, įgytų prasmingų pomėgių.

„Gelbėkit vaikus“ generalinė direktorė Rasa Dičpetrienė džiaugėsi, kad „Lidl“ organizuojama akcija nėra vienkartinė, kaip ir vaikų dienos centrai, kuriuose jau užauginta jau trečia ugdytinių karta. „Mums finansinis stabilumas yra reikalingas kaip oras. „Lidl“ šioje vietoje padeda pagrindą. Ir tai padaro dvigubai – geriau po lašelį, bet pastoviai. Mes vaikui negalim pasakyti, kad buvo graži akcija ir dabar tris mėnesius iš jos gyvensim. O po to lauksim kitos. Tai užtikrina išgyvenimą“.

MOPT generalinė sekretorė Dalia Kedavičienė taip pat pridūrė, kad gauta parama bus naudojama papildomam vaikų maitinimui, remontuoti patalpoms, bei skirti pinigus ten, kur jų labiausiai trūksta.

„Galima sakyti, kad aukojimas stabiliai auga ir vis dar susiduriam su ta situacija, kai daug žmonių pasako : „O geras, nežinojau“. Reikia dar daug darbo, kad paskleistume tą žinutę Lietuvoj, kad daugiau žmonių sužinotų apie tokią paprastą aukojimo galimybę“, – sakė „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta.

„Mes labai džiaugiamės, kad plečiasi verslo socialinės atsakomybės supratimas, kad yra įtraukiami ir klientai, kad apie tas socialines problemas yra kalbama vis dažniau ir garsiau. Nes ir Lietuvos žmonės, ką mes matome per dvejus kampanijos metus, supranta, kad socialinės problemos nėra tiktai socialinių darbuotojų arba institucijų klausimas. Kad jie patys gali dalyvauti procese ir prisidėti. Šie skaičiai rodo, kad žmonės girdi ir supranta, mato. Ir, svarbiausia, nori šiuose pokyčiuose dalyvauti. Švęsdami kampanijos „Už saugią Lietuvą“ dvejų metų sukaktį, džiaugiamės „Lidl“ bei kitų partnerių, kurių šiuo metu jau yra daugiau nei 60, prisidėjimu“, – komentavo Prezidentės patarėja Marija Dautartaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų