Pagrindinė festivalio misiją – bendrame kūrybiniame vyksme suvienyti įvairiapusį ir daugiašalį kultūrinį bendradarbiavimą bei kūrybiniais projektais apgyvendinti kadaise buvusias urbanistinės ir pramoninės paskirties teritorijas.
Pagrindinė festivalį vienijanti koncepcija sietina su paribio zonos geografinėmis ir metafizinėmis interpretacijomis, įkūnijamomis jau pačiame festivalio charakteryje, kur, nepaisydami tradicinių meno šakų ribų, sąveikauja skirtingi žanrai, išraiškos formos, idėjos. Tokia menų sintezė tapati naujų ribinių taškų paieškai, išsiskleidžiančiai į pristatomą šiuolaikinio teatro, modernaus šokio, muzikos ir dailės kūrėjų programą.
Šiemet festivalis keičia lokaciją – visa festivalio programa bus pristatyta „Švyturio menų doke“ – bei įtraukia naują festivalio renginių poziciją – „Jaunųjų platforma“, kurios esmė – sudaryti galimybes prisistatyti jauniems, neretai dar tik debiutuojantiems, kūrėjams ar kūrybinėms organizacijoms bei novatoriškiems jų sprendimams. Ypatingas dėmėsys šioje programoje neabejotinai skiriamas Klaipėdos jaunimui.
Šiame kontekste numatoma parodyti jauno Klaipėdos teatro (nors patys teatro kūrėjai – savo srityje jau pelnę pripažinimą profesionalai) – „Laisvasis teatras“ spektaklį „Sudie, derintojau!“ (rež.: N.Gedminas) bei jaunųjų choreografų ir šokėjų (A. Krasauskaitės, A. Čėplos, M. Žilinsko, D. Berulio ir P. Lisausko) jungtinę programą.
Tarptautiniu lygmeniu šiuolaikinio šokio flangui festivalyje šiemet taip pat atstovaus Švedijos ir Lietuvos-Ispanijos choreografų bei šokėjų pajėgos. Kauno šokio teatras „Aura“ kartu su teatrais „Manantiales“ ir „Tranvia” (Ispanija) pristatys vieną svarbiausių festivalio projektų – pasaulinę premjerą – tarpdisciplininį spektaklį „Atvirų akių panoramos“ („Panorama de ojos abiertos”) pagal J. Meko ir F. G. Lorca gyvenimo istorijas ir kūrybą.
Pabrėžtina, kad spektaklis pažymėtas ženklu (N-18), o spektaklio kūrėjų valia režisieriai, scenografai, muzikos kūrėjai ir tekstų autoriai išlieka anonimais. Švedijos choreografė Eva Ingemarsson toliau tyrinėja fizinės ir mentalinės savisaugos problematiką bei šokio ir video santykį. Į Klaipėda ji atveža naujausią autorinį šokio spektaklį „Defensa - Tesoro II“.
Šią festivalio programą dar praturtins Prancūzų kultūros centro dovana – trupės „Les Choses de Rien“ cirko spektaklis „Burbulas“ (ko-organizatoriai – VšĮ „Menų spaustuvė“). Spektaklyje itin svarbų vaidmenį atlieka scenografija. Čia ją sudaro pripučiama 7 metrų skersmens pusiau sfera – burbulas. Perregimoje erdvėje matome sterilią gyvenamąją erdvę, kurioje yra žmogus ir jo daiktai. Naujasis cirkas Lietuvoje dar mažai žinoma meno rūšis, jungianti tradicinio cirko, teatro ir šiuolaikinio šokio elementus į šiuolaikišką ir įspūdingą junginį.
Festivalis šiemet prisimena ir Lietuvoje retai pristatomą trumpametražinių šokio filmų žanrą. Šiemet, bendradarbiaujant su kompanija „ScreenMoves” (Danija), bus pristatytos net dvi šokio filmų programos. Tai – Danijos trumpametražinio šokio kino programa „Danijos šokis ekrane” ir jungtinė pasaulio kūrėjų trumpametražinio šokio kino programa „Žmonių reikalai“ („Human Affairs“).
Teatro scena šiemet atiduodama „Cezario grupės“ premjerai – spektakliui „Nutolę toliai“ pagal P. Širvio eiles (rež. C. Graužinis). Naujas spektaklis, kurį šiuo metu kuria režisierius ir penki aktoriai, yra gana netikėtas posūkis tiek paties režisieriaus, tiek „cezario grupės“ kūrybiniame kelyje. Pasak režisieriaus, poezijos ir muzikos spektakliu „Nutolę toliai“ jis siekia grąžinti į Lietuvos kultūros erdvę P. Širvio pasaulį, jo unikalią etiką ir poetiką, jo sukrečiantį sentimentalumą ir švelnumą – kaip iššūkį šiandieninei visuomenei.
Festivalį uždarys jau 2007 m. festivalyje kartu su Suomijos muzikantais debiutavusi klaipėdietė solistė Indrė Dirgėlaitė. Šiemet ji prisistato su nauju muzikiniu projektu „On Stream“: Klaipėda – Stokholmas, kuriame jai talkins atlikėjai iš Švedijos: F. Bekic (gitara), D. Lindberg (elektrinė gitara), W. Alin (būgnai), A. Montes De Oca (electro akustinis instrumentas).