2015 12 16

Po lėktuvo „An-2“ katastrofos Vyriausybė nusprendė tobulinti paieškos ir gelbėjimo operacijų koordinavimą

Vyriausybė trečiadienį pritarė Krašto apsaugos ministerijos siūlymui tobulinti paieškos ir gelbėjimo operacijų orlaiviais koordinavimą, taip pat sklandžiau apie tas operacijas informuoti visuomenę.
Povandeninės kameros sudužusiame lėktuve užfiksavo piloto A.Mačiulio kūną
Povandeninės kameros sudužusiame lėktuve užfiksavo piloto A.Mačiulio kūną / 15min.lt montažas

Kol orlaivio avarijos vieta nėra tiksliai žinoma, jo paiešką ir gelbėjimą turės koordinuoti Aeronautikos gelbėjimo koordinacinis centras. Tuo metu nustačius, kad avarija įvyko virš Baltijos jūros, vadovavimas nedelsiant būtų perduodamas kariuomenės Jūrų gelbėjimo koordinavimo centrui.

Vyriausybės nutarimu įtvirtintas atsakomybių pasidalinimas tarp centrų operacijos metu valdant operacijoje dalyvaujančių paieškos ir gelbėjimo orlaivių skrydžius.

Orlaiviui patyrus avariją, visuomenę, orlaivių naudotojus ar savininkus informuoti apie paieškos ir gelbėjimo darbų eigą turės valstybės įmonė „Oro navigacija“. Tuo metu orlaiviu skridusių asmenų artimuosius informuos Susisiekimo ministerija ar jos įgaliota institucija.

Krašto apsaugos ministras Juozas Olekas BNS anksčiau sakė, kad šie siūlymai parengti atsižvelgiant į „išmoktas pamokas po „An-2“ gelbėjimo operacijos“.

Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs lėktuvas „An-2“ su dviem patyrusiais lietuviais pilotais virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne. Orlaivį iškėlus aptiktas vieno piloto kūnas.

Gelbėjimo operacijos kritikai teigia, kad pilotų ir lėktuvo paieškoje nebuvo pasitelkti visi galimi ištekliai.

VIDEO: Lėktuvo An-2 katastrofa: JGKC komandoro A.Andrušaičio ir brg. gen. V. Tamošaičio komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis