Kol orlaivio avarijos vieta nėra tiksliai žinoma, jo paiešką ir gelbėjimą turės koordinuoti Aeronautikos gelbėjimo koordinacinis centras. Tuo metu nustačius, kad avarija įvyko virš Baltijos jūros, vadovavimas nedelsiant būtų perduodamas kariuomenės Jūrų gelbėjimo koordinavimo centrui.
Vyriausybės nutarimu įtvirtintas atsakomybių pasidalinimas tarp centrų operacijos metu valdant operacijoje dalyvaujančių paieškos ir gelbėjimo orlaivių skrydžius.
Orlaiviui patyrus avariją, visuomenę, orlaivių naudotojus ar savininkus informuoti apie paieškos ir gelbėjimo darbų eigą turės valstybės įmonė „Oro navigacija“. Tuo metu orlaiviu skridusių asmenų artimuosius informuos Susisiekimo ministerija ar jos įgaliota institucija.
Krašto apsaugos ministras Juozas Olekas BNS anksčiau sakė, kad šie siūlymai parengti atsižvelgiant į „išmoktas pamokas po „An-2“ gelbėjimo operacijos“.
Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs lėktuvas „An-2“ su dviem patyrusiais lietuviais pilotais virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne. Orlaivį iškėlus aptiktas vieno piloto kūnas.
Gelbėjimo operacijos kritikai teigia, kad pilotų ir lėktuvo paieškoje nebuvo pasitelkti visi galimi ištekliai.