Jis šias pareigas paliko prieš kiek daugiau nei mėnesį, sulaukęs raginimų trauktis iš miesto vadovų. Tuomet paaiškėjo, jog „Kauno autobusai“ 25 turkiškus autobusus „Temsa“ pirko iš bendrovės „Kautra“, kurios padaliniui, atsakingam už šių autobusų priežiūrą, vadovauja M.Grigelio sūnus Pranas Grigelis.
„Kautra“ buvo vienintelė konkurso dalyvė ir autobusus parduoti pasiūlė už 3,2 mln. eurų be pridėtinės vertės mokesčio.
Pasak savivaldybės administracijos direktoriaus Viliaus Šiliausko, atlikus pirkimo patikrinimą paaiškėjo, jog autobusai įsigyti palankiomis sąlygomis.
„Atlikome išsamų 25 naujų autobusų pirkimo patikrinimą. Teisės ir viešųjų pirkimų specialistai išanalizavo visus bendrovės „Kauno autobusai“ vykdyto pirkimo dokumentus. Patikrinimo metu specialistai jokių pažeidimų ar įtarimą keliančių konkurso sąlygų nuostatų nerado. Jokios papildomos informacijos apie galimus nusižengimus iš teisėsaugos institucijų ar Viešųjų pirkimų tarnybos negavome“, – BNS atsiųstame komentare sako V.Šiliauskas.
„Palyginus su kitose šalyse pastaruoju metu vykdytais panašiais pirkimais, „Kauno autobusams“ naujuosius autobusus pavyko įsigyti už labai konkurencingą kainą“, – teigia Kauno savivaldybės administracijos direktorius.
Pasak jo, įvertinus šias aplinkybes bei gerus pastarųjų metų rezultatus bendrovėje, sėkmingą troleibusų ir autobusų parkų atnaujinimą, M.Grigeliui pasiūlyta tęsti darbą.
Savivaldybės duomenimis, paliekant pareigas M.Grigeliui išmokėta vieno mėnesio algos dydžio kompensacija.
25 „Temsa“ autobusus „Kauno autobusai“ įsigijo išperkamosios nuomos būdu: juos bendrovė eksploatuos šešerius metus, po to bus sprendžiama, ar juos įsigyti už likutinę vertę, ar grąžinti.
„Kauno autobusai“ yra sudarę 29,4 mln. eurų vertės sutartį dėl 85 naujų troleibusų „Solaris“, kurie Kauną turėtų pasiekti iki metų pabaigos. Taip pat planuojama pirkti šimtą hibridinių autobusų, skaičiuojama, kad jie kainuos apie 24 mln. eurų.