2017 07 08

Policijos atstovas apie feisbuką: turime taisyklę – „nebijok būti žaismingu“

Kaip teisingai komunikuoti socialiniuose tinkluose? Vienos sėkmingiausiai feisbuke komunikuojančių šalies institucijų – policijos – komunikacijos vadovas teigia, kad vadovaujasi taisykle neblokuoti ir netrinti neigiamų komentarų. Jo teigimu, jie policijai suteikia naudingos informacijos bei priverčia susimąstyti, ar patys pareigūnai viską daro teisingai.
Reido akimirkos
Reido akimirkos / 15min/Pauliaus Ramanausko nuotr.

Policijos departamento Komunikacijos skyriaus vadovas Ramūnas Matonis teigia, kad skelbiant informaciją feisbuke nereikia bijoti būti neformaliu, žaismingu.

„Mūsų taisyklės net sako – nebijok būti žaismingu, bendraudamas nusiimk uniformą. <...> Tai kuria draugišką įstaigos veidą. <...> Tikrai manau, kad policija iš baudėjos jau tapo žmonių pagalbininke. Todėl tos istorijos, kur policininkai tiesiog padeda žmonėms, paprastai, draugiškai, neformaliai bendrauja siu piliečiais, tai prisideda prie to, kad susikurtume draugiškos institucijos veidą“, – sako R.Matonis.

Lietuvos policijos „Facebook“ puslapis/Lietuvos policijos įrašas „Facebook“
Lietuvos policijos „Facebook“ puslapis/Lietuvos policijos įrašas „Facebook“

Pasak policijos atstovo, neretai socialiniais tinklais pavyksta pasiekti žymiai didesnę auditoriją negu platinant informaciją paprastais pranešimais spaudai. Tai ypač padeda skleidžiant žinią apie dingusius žmones.

R.Matonis pažymi, kad yra ir ne tokia maloni socialinių tinklų dalis – neigiami komentarai, tačiau, anot jo, stengiamasi jų netrinti, neblokuoti žmonių profilių, o iš neigiamų komentarų neretai pavyksta gauti ir sau naudingos informacijos.

„Viena iš mūsų taisyklių – netrinti ir neblokuoti. Per septynerius metus esame užblokavę, rodos, keturis asmenis. Tai buvo tikrai piktybiniai asmenys. <...> Bet netgi iš tų neigiamų komentarų mes sau gauname labai daug naudingos informacijos. Jie rodo, kad kartais reiktų pagalvoti, ar patys viską teisingai darome“, – sako R.Matonis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Policija
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Policija

Kalbėdamas apie komunikavimo socialiniuose tinkluose tikslus, „Socialaus marketingo“ direktorius Arijus Žakas pabrėžia, kad, anot jo, didžioji dalis įmonių į socialinius tinklus žiūri nerimtai, tiesiog klausdamos: „tai ką mes ten darysim?“

„Jos nesupranta tikslo, nesupranta, kam ten būti, ką ten daryti, todėl daro bet ką. Po to užduoda klausimą – tai gal tas feisbukas nelabai ir veikia?“, – sako specialistas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai