Šalia poliklinikos esantis nuotekų šulinys, pažymėtas 94 numeriu, pasak įstaigos vadovų, nuolat užsikemša ir sukelia problemų.
„Tenka kviesti avarinę tarnyba bei mokėti už šulinio sutvarkymą. Bandome išsiaiškinti, kas turėtų prižiūrėti šulinį, tačiau vilčių maža“, – sakė Šeškinės poliklinikos direktorius Jonas Kairys.
Nors direktorius „15min“ nutylėjo, kad išsiliejančios nuotekos sunkiasi į poliklinikos rūsį ir skleidžia nemalonų kvapą po visą įstaigą, oficialiai raštu kreipdamasis į seniūniją, J.Kairys nurodė būtent tokius užsikemšančio šulinio padarinius. Be to, rašte pažymima, kad „Vilniaus vandenys“ atsisako šulinį sutvarkyti.
„Apie poliklinikos problemas su nuotekomis teko girdėti, tačiau seniūnija nelabai ką šioje situacijoje gali pakeisti. Problemas turėtų spręsti nuotekynus valdanti bendrovė“, – aiškino Šeškinės seniūnas Liudvikas Lajauskas.
Šulinį patikrins
Sudarant šalto vandens pirkimo-pardavimo ir nuotekų šalinimo bei valymo sutartį su bendrove „Vilniaus vandenys” prie kiekvienos sutarties pridedamas planas, kuris nustato įmonės ir paslaugos gavėjų vandentiekio bei nuotekų tinklų eksploatacijos ribas.
„Šiuo konkrečiu atveju vidinius vandentiekio ir nuotekų tinklus eksploatuoja Šeškinės poliklinika. „Vilniaus vandenys” eksploatuoja nuotekų tinklus tik nuo nuotekų šulinio Nr. 94 imtinai“, – dėstė „Vilniaus vandenų“ Gamybos valdymo skyriaus viršininkas Jonas Jonkaitis.
Anot pašnekovo, poliklinika turėtų kreiptis į „Vilniaus vandenis“, tačiau to dar nepadarė. „Šeškinės poliklinika į mus dėl minėtojo nuotekų šulinio nesikreipė, tačiau bendrovės avarinė tarnyba išsiųsta patikrinti šulinio“, – patikino J.Jonkaitis.
Specialistų teigimu, dėl užsikimšusių šulinių dažniausiai būna kalti gyventojai arba statybininkai, kurie į juos meta įvairias atliekas ir taip užkemša nuotekų sistemas.
Pastebėjus nuotekų avariją patariama pranešti bendrovės „Vilniaus vandenys” dispečerinei, kuri dirba visą parą – tel. 266 4371