„Tiltų gatve dar leidžiama važiuoti iki antradienio, bet atsirado politikų, kurie patys siūlę apriboti eismą pareiškė, kad gal vis dėlto reikėtų dar kurį laiką palikti kaip yra ir motyvavo tuo, kad per centrą važiuoti patogu“, – komentavo Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda. Pasak jo, sausį priimtas sprendimas laikinai atverti Tiltų gatvę vairuotojams buvo pakenčiamas, kadangi tai padaryta siekiant atlaisvinti dėl sniego užgrūstas Pilies ir Mokyklos gatves. Tačiau, anot specialisto, tvarką kaitalioti kas mėnesį nėra gerai.
Baiminamasi dėl dviratininkų
Paklaustas, kaip senamiesčio gyventojai toleravo laikinai padidėjusius automobilių srautus, L.Dūda sakė, jog žmonės skundžiasi nuolat. Esą vieniems norisi, kad Tiltų gatve važiuotų lengvieji automobiliai, bet nevažiuotų autobusai. Kiti sutiktų, kad gatve važiuotų dviratininkai ir autobusai, o lengvieji automobiliai – ne. „Kol dviratininkai „nepasipylė“ į gatves, galima toleruoti visų transporto priemonių eismą Tiltų gatve, bet kai prisijungs ir jie, mūsų schema bus žlugusi“, – teigė eismo specialistas. Jei bus priimtas sprendimas atidėti Tiltų gatvės uždarymą lengviesiems automobiliams, dviratininkams vėl teks dalintis siaurais metro pločio šaligatviais kartu su pėsčiaisiais. „Tai ir yra didžiausia baimė, nes Tiltų gatvės rekonstrukcija buvo daryta būtent dėl dviratininkų“, – atkreipė dėmesį L.Dūda.
„15min“ primena, jog lengvųjų automobilių eismas Tiltų gatve uždraustas nuo pernai metų birželio. Taip nuspręsta dėl kelių priežasčių: dėl intensyvaus eismo ėmė trūkinėti Biržos tilto suvirinimo siūlės, apriboti lengvųjų automobilių eismą prašė ir senamiesčio gyventojai.