Imtis tokių priemonių paskatino rugsėjo pabaigoje įvykusi skaudi nelaimė, kai Pilaitėje šalia prekybos centro „Pupa“ po automobilio ratais žuvo per perėją degant raudonam šviesoforo signalui bėgusi aštuonmetė.
Šioje perėjoje pamatyti į gatvę išeinančius žmones, ypač nedidelio ūgio vaikus, trukdo užtvaras, esantis toje vietoje, kur kažkada pradėta statyti požeminė pėsčiųjų perėja. Dabar nuspręsta gatvės juostą, kuria važiuojant buvo galima įsukti į Papilėnų gatvę, užtverti. Vairuotojams nepatogu, tačiau pėstiesiems – saugiau.
Tačiau šis sprendimas – tik laikinas. Jau kitąmet šioje vietoje ketinama pabaigti įrengti požeminę pėsčiųjų perėją. Nors kol kas detalės neatskleidžiamos, bet Vilniaus savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Antanas Mikalauskas patvirtino, kad jau sutarta su privačiais investuotojais, kurie padės savivaldybei šį projektą įvykdyti.
Pilaitės prospektas baigtas tiesti 2008 m. liepos pabaigoje, bendra projekto vertė siekė 19,8 mln. Lt. Prospektas tapo Pilaitės aplinkkeliu, kadangi juo važiuoja automobiliai, vykstantys į Karveliškių kapines, toje pusėje esančias Vilniaus rajono gyvenvietes. Dėl to sumažėjo eismo intensyvumas Papilėnų, Vydūno, Karaliaučiaus gatvėmis, kuriose itin daug gyvenamųjų namų. Tačiau požeminėms perėjoms lėšų pritrūko.