„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2009 01 26

Pradedamas Kleboniškio tilto remontas

Pirmadienį pradedamas remontuoti įlūžęs Kleboniškio tiltas. Viena tilto pusė uždaryta, tačiau važiuoti galima kita puse. Tiesa, susitaikykite, kad gali tekti laukti spūstyse.
EOVC9481
Pasak „Kauno tiltų“ vadovo, tilto remonto darbai turėtų būti baigti iki gegužės 30 dienos. / Eriko Ovčarenkos/15min.lt nuotr.

Lietuvos susisiekimo infrastruktūros įmonės „Tiltra Group“ valdoma kelių ir tiltų tiesimo bendrovė „Kauno tiltai“ parengiamuosius automagistralės tilto per Nerį remonto darbus pradėjo praėjusios savaitės pabaigoje. Įrengtos atraminės aikštelės domkratams, statomos palapinės, kuriose vyks darbai, sustatomi laikini kelio ženklai. Šią savaitę planuojama pradėti demontuoti deformacinius pjūvius, šarnyrus.

Pasak „Kauno tiltų“ techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, pagal sutartį, tilto remonto darbai turėtų būti baigti iki gegužės 30 dienos, tačiau jei orai bus tinkami, tiltą tikimasi suremontuoti greičiau. Vėliau, jau atnaujinus automobilių eismą tiltu, būtų atliekami tik kūgių tvirtinimo ir asfaltavimo darbai.
„Žinodami šio tilto svarbą tiek Kauno, tiek visos šalies judėjimo srautams, darbus vykdome itin dideliu tempu, prie šio darbo sutelkta „Kauno tiltų“ profesionalų komanda. Kovo pabaigoje arba balandžio mėnesį tiltu jau numatoma pradėti leisti transporto judėjimą“, – sakė A. Rusevičius.

Sutartis, kurios vertė siekia 1,76 mln. litų (su PVM), jau pasirašyta. Daugiausiai lėšų bus skirta lankstų ir deformacinių pjūvių keitimui, taip pat – asfaltbetonio dangos atstatymui įrengus deformacinius pjūvius, apsauginėms priemonėms aplinkos poveikiui sumažinti, laikinų aikštelių ant kūgių įrengimui. Tiltas statytas 1981 metais pagal projektavimo instituto „Lietkelprojektas“ parengtą projektą. Nuo to laiko transporto srautai per šį tiltą išaugo dešimtis kartų, todėl jo apkrovimo normos pastaruoju metu buvo maždaug 2 kartus viršijamos. Kapitališkai Kleboniškio tiltas nebuvo remontuotas nė karto. Šalia įgriuvusio tilto esantis kitas tiltas statytas dar 1964 metais, jo projektas parengtas Minsko projektavimo institute „Belgiprodor“. Pasak A. Rusevičiaus, nors tiltai iš pažiūros analogiški – jų perdangos konstrukcijos skiriasi. Atlikus tilto remonto darbus pagal Lietuvoje galiojančius įstatymus darbams suteikiama 5 metų garantija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs