Gegužės 15 d. NATO budintys orlaiviai du kartus buvo keliami atpažinti ir palydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos orlaivių. Pirmą kartą NATO naikintuvai atpažino ir palydėjo Rusijos Federacijos orlaivį Su- 24, skridusį iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos dalį.
Orlaivis skrido su neįjungtu atsakikliu, be skrydžio plano, ryšio nepalaikė. Antrą kartą tą pačią dieną pakilę NATO budintys orlaiviai atpažino ir palydėjo Rusijos Federacijos orlaivį IL-20, skridusį iš žemyninės Rusijos dalies į Kaliningrado sritį.
IL-20 skrydį vykdė su neįjungtu atsakikliu, be skrydžio plano, ryšį palaikė. Gegužės 16 d. NATO orlaiviai atpažino ir palydėjo Rusijos Federacijos orlaivį IL-20, skridusį iš Kaliningrado srities tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros ir atgal. IL-20 skrydį vykdė su neįjungtu atsakikliu, be skrydžio plano, ryšio nepalaikė.
Gegužės 19 d. NATO orlaiviai atpažino ir palydėjo tarptautine erdve virš Baltijos jūros Rusijos Federacijos orlaivį IL-20, skridusį iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos dalį. IL-20 skrydį vykdė su neįjungtu atsakikliu, pagal skrydžio planą, ryšį palaikė.