Balandžio 26 dieną Šiauliuose dislokuoti naikintuvai buvo pakelti atpažinti Rusijos orlaivį, pakilusį iš Karaliaučiaus srities. Naikintuvas Su-27 skrido nepateikęs skrydžio plano, išjungęs radiolokacinį atsakiklį ir nepalaikė ryšio su skrydžių valdymo centrais.
Balandžio 27 dieną naikintuvai iš Šiaulių atpažino iš Rusijos pagrindinės dalies į Karaliaučiaus sritį skridusį orlaivį Il-38, kuris yra skirtas kovai su povandeniniais laivais ir žvalgybai virš jūros. Šis lėktuvas skrido pateikęs skrydžio planą ir palaikė ryšį su skrydžių valdymo centrais, tačiau buvo išjungęs automatinį atsakiklį.
Balandžio 28 dieną oro policijos naikintuvai iš Šiaulių Rusijos karinius orlaivius lydėjo du kartus. Pirmą kartą jie identifikavo transporto orlaivį Il-18, kuris pakilo iš Karaliaučiaus srities nepateikęs skrydžio plano, išjungęs atsakiklį ir nepalaikė ryšio su skrydžių valdymo centrais. Vėliau naikintuvai buvo pakelti antrą kartą ir atpažino iš Karaliaučiaus srities į Rusijos pagrindinę dalį skridusį Il-38, kuris palaikė ryšį su skrydžių valdymo centrais, tačiau skrido be skrydžio plano ir su išjungtu atsakikliu.
Balandžio 29 dieną naikintuvai iš Šiaulių kilo palydėti Rusijos žvalgybos orlaivį Il-20, kuris skrido pateikęs skrydžio planą ir palaikė ryšį su skrydžių valdymo centrais, tačiau buvo išsijungęs automatinį atsakiklį. Šis rusų lėktuvas skrido iš Karaliaučiaus į Rusijos žemyninę dalį.
NATO oro policijos misija vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.