2019 04 02

Prasideda dvigubos pilietybės referendumo viešinimo kampanija

Antradienį prasideda gegužę vyksiančio referendumo dėl dvigubos pilietybės viešinimo kampanija.
Lietuvos Respublikos pasas
Lietuvos Respublikos pasas / Migracijos valdybos nuotr.

Pasak kampaniją organizavusios Vyriausybės vicekanclerio Deivido Matulionio, kampanija vyks nacionalinėse ir regioninės žiniasklaidos priemonėse – naujienų portaluose, televizijoje, spaudos leidiniuose, socialiniuose tinkluose.

Informaciją apie referendumą per diplomatines atstovybes taip pat viešina Užsienio reikalų ministerija.

D.Matulionio teigimu, Vyriausybė referendume neagituos balsuoti vienaip ar kitaip.

„Tai bus kvietimas ateiti ir pareikšti savo pilietinę poziciją“, – BNS sakė vicekancleris.

Su referendumu susijusi informacija taip pat bus prieinama Vyriausybės ir ministerijų interneto tinklapiuose.

Ši viešinimo kampanija kainavo 230 tūkst. eurų. Didžiausios vertės konkursus jai vykdyti laimėjo įmonės „Vizeum“ ir „Omnicom Media Group“, organizuoti ir mažesni pirkimai, BNS sakė Vyriausybės kanceliarijos atstovė spaudai Laima Staknytė-Patinskienė.

Gegužės 12 dieną vyksiančiame referendume piliečių ketinama klausti, ar jie sutinka leisti dvigubą pilietybę asmenims, išvykusiems į šalis, atitinkančias „euroatlantinės integracijos kriterijus“. Konkrečios šalys būtų nustatytos įstatymu.

Šiuo metu dviguba pilietybė nėra leidžiama emigrantams, Lietuvą palikusiems po nepriklausomybės atkūrimo ir įgijusiems kitos šalies pilietybę.

Praėjusią savaitę paskelbtos Vyriausybės užsakymu atliktos visuomenės apklausos duomenimis, dalyvauti referendume ketina maždaug du trečdaliai Lietuvos gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis