2015 02 13

Prekybos centre suklupo blogai pasijutusi pirkėja – ar personalas gali į tai nekreipti dėmesio?

Kaune, Panerių gatvėje, esančioje „Maximos“ parduotuvėje antradienį blogai pasijutusi suklupo moteris. Kaip tvirtina įvykio liudininke tapusi kita pirkėja Asta, niekas iš parduotuvės darbuotojų nesiteikė ištiesti moteriai pagalbos rankos, padėti jai atsisėsti ar pasirūpinti jos mažu vaiku. Prekybos tinklo atstovai tikina, kad arčiausiai buvusi darbuotoja padėjo blogai pasijutusiai klientei, atnešė jai kėdę.
„Maximos“ parduotuvė Kaune, Panerių gatvėje
„Maximos“ parduotuvė Kaune, Panerių gatvėje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Atėjau apsipirkti ir pamačiau, kaip moteris blogai pasijuto. Nežinau, gal ji pervargusi buvo. Kūdikis pravirko, o ji negalėjo pastovėti. Bet darbuotojos visiškai abejingos, viena stovėjo šalia ir tik per petį žiūrėjo. Nubėgau ir pakviečiau padėti vaistininkę. Kitos darbuotojos paprašiau, kad pasižiūrėti, jog ta moteris nenugriūtų, tai net nepriėjo“, – tokiais įspūdžiais po apsilankymo antradienį prekybos centre „Maxima“ Kaune dalijosi Asta.

Atėjau apsipirkti ir pamačiau, kaip moteris blogai pasijuto. Nežinau, gal ji pervargusi buvo. Darbuotojos paprašiau, kad pasižiūrėti, jog ta moteris nenugriūtų, tai net nepriėjo, – sakė Asta.

Ją nustebino toks darbuotojų abejingumas, nes net nebuvę kam pasirūpinti mažyliu, kurio mamai pasidarė silpna – jį kalbinti ėmėsi apsipirkti atėjusi senyva moteris. „Iš pradžių net nedavė ant ko atsisėsti, tik paskui tą suoliuką. Vėliau nuvedžiau kartu su vaikučiu ją į vaistinę, – pasakojo moteris. – Vaistininkė tikrai labai padėjo, pasirūpino.“

Kaunietę nustebino ir tai, kad neatėjo apsauga – juk parduotuvė filmuojama, apsauginiai tikrai turėjo matyti incidentą: „Nepraeina piktumas net ir po kelių valandų. Pati turiu du vaikus, vienam dar nė metų nėra.“

Prekybos centro atstovai tvirtina, kad situacija buvo kiek kitokia. „Visų pirma labai apgailestaujame, kad klientė tapo šios nemalonios situacijos liudininke. Gavę šį skundą iškarto kreipėmės į minėtą parduotuvę prašydami paaiškinimo. Kaip teigė parduotuvėje dirbanti direktorės pavaduotoja ir kaip užfiksuota apsaugos kamerų vaizdo įrašuose, moteriai negera pasidarė mūsų parduotuvės daržovių skyriuje. Ji pritūpė, kad neparkristų.

Mūsų prekybos tinkle pasitaiko atvejų, kai į parduotuvę užsukusiems klientams sutrinka sveikata, tokiais atvejais mūsų darbuotojai stengiasi pagal išgales suteikti pagalbą patys arba nedelsiant iškviečia medikus, – teigė R.Saulytė.

Mūsų darbuotoja, kuri ir dirbo šiame skyriuje, pastebėjusi moterį priėjo prie jos ir pasiūlė atnešti kėdę. Tuo tarpu su moterimi, kuri pasijuto blogai, buvusi kita mergina nubėgo į vaistinę ir kartu parsivedė vaistininkę, kuri ir nusivedė moterį ir suteikė reikalingą pagalbą“, – teigiama MAXIMA LT, UAB komunikacijos vadovė Renatos Saulytės atsiųstame atsakyme.

Pasak R.Saulytės, iš darbuotojų visada tikimasi supratingumo ir pagalbos, šiuo atveju ar galėtų kuo nors padėti, paklausė arčiausiai moters, daržovių skyriuje dirbusi darbuotoja.

„Mūsų prekybos tinkle pasitaiko atvejų, kai į parduotuvę užsukusiems klientams sutrinka sveikata, tokiais atvejais mūsų darbuotojai stengiasi pagal išgales suteikti pagalbą patys arba nedelsiant iškviečia medikus, nes kiekvienas įvykis yra individualus, o mūsų darbuotojai ne visi turi pakankamai žinių ir įgūdžių, kaip suteikti pirmąją pagalbą“, – teigė R.Saulytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų