2022 12 30

Premjerė: 2023-ieji bus nelengvi, bet žmonių gyvenimas neturėtų blogėti

Premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad 2023 metai bus nelengvi Lietuvai, bet ekonomines problemas valstybė bent iš dalies amortizuos – šalies ekonomika nežymiai augs, žmonių perkamoji galia nemažės, jie turės darbo, atlyginimai didės, o kainos augs lėčiau.
Interviu su Ingrida Šimonyte
Interviu su Ingrida Šimonyte / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

„Ateinančiais metais mes tikimės, kad žmonių perkamoji galia bent jau išsilaikys nemažėjanti. Taip, bus sunkiau negu norėtume, kad būtų, bet tai yra ekonominės problemos, kurias valstybė yra pajėgi bent jau iš dalies amortizuoti“, – penktadienį LRT radijui teigė I.Šimonytė.

Premjerės teigimu, kitais metais Lietuvos ekonomika „veikiausiai neryškiai“ vis dar augs, nors rizikų yra, padėtis neapibrėžta, tačiau įvairiuose ūkio segmentuose yra pozityvių ženklų.

„Darbo rinka išlieka palanki dirbantiesiems. Darbo ieškantiems žmonės susirasti darbą yra galimybių. Į Lietuvą atvyko nemažai ukrainiečių karo pabėgėlių ir juos į darbo rinka taip pat įtraukėme. Turime padidėjimą užimtų žmonių. (..) Vadinasi, darbo rinka ir toliau išliks pozityvi darbuotojams, darbo užmokestis didės lėčiau negu šiais metais ar praėjusiais, tačiau lėčiau augs ir kainos“, – kalbėjo premjerė.

Ji pripažino, kad žmonėms, turintiems paskolas, nemaloni žinia yra didėjančios palūkanos. Tačiau I.Šimonytė įsitikinusi, kad tam reikėjo ruoštis.

„Bet, kita vertus, tam reikėjo būti pasiruošus. Reikėjo būti labai naiviam, kad galvotum, jog palūkanų normos gali išlikti nulinės visą gyvenimą. (...) Bet tai nėra tas šokas, kuris įvyko 2008–2009 metais, kai ir palūkanos didėjo, ir pajamos mažėjo, ir buvo turbūt pats blogiausias scenarijus iš visų“, – LRT sakė I.Šimonytė, 2009–2012 metais buvusi finansų ministre.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis