„Tai tikrai nėra kažkoks artimiausio laikotarpio svarstymas. Aš suprantu, kad visi užsikaitinę dėl sankcionuotų prekių gabenimo, bet aš siūlyčiau nepamiršti, kad dar yra ir Lietuvos Respublikos, Europos Sąjungos ir Rusijos Federacijos sutartis dėl piliečių supaprastintos tranzito tvarkos“, – pirmadienį žurnalistams Seime sakė premjerė.
„Aš suprantu, kad karštos galvos visokių pasiūlymų turi, kas vamzdžius užsukt, kas bėgius nupjaut, kas dar ką padaryt, bet tai tikrai nėra tas klausimas, kurį Vyriausybė svarstytų“, – pridūrė I.Šimonytė.
Europos Komisijai praėjusią savaitę į naujomis gairėmis leidus Rusijai geležinkeliais gabenti sankcionuotas prekes į ir iš Kaliningrado srities per Lietuvą šio eksklavo poreikiams, viešojoje erdvėje pasirodė svarstymų ardyti per šalį nutiestus rusiškus bėgius.
Buvęs Lietuvos karinės žvalgybos vadas Gintaras Bagdonas naujienų portalo 15min laidai sakė, kad Lietuva taptų saugesnė, jei išardytų per teritoriją einančius rusiškos vėžės bėgius.
Didžioji dalis geležinkelių Lietuvoje yra rusiškosios vėžės – tai yra carinės Rusijos ir sovietinės okupacijos palikimas. Tokia pat vėžė yra ir Rusijoje bei Baltarusijoje.
G.Bagdonas sako, kad karo atveju ji galėtų būti svarbi Rusijos kariuomenės aprūpinimui.
„Planuodami mūsų gynybą, mes turime daryti viską, kad nepalengvintume galimo karo atveju arba agresijos atveju Rusijos logistinio aptarnavimo, nepalengvintume jų puolimo“, – 15min savaitinėje laidoje „Kas naujo fronte“ sakė G.Bagdonas, Rytų Europos studijų centro asocijuotas ekspertas.
Plačiau su atsargos karininko nuomone galite susipažinti čia: Buvęs karinės žvalgybos vadas: Lietuvai reikėtų išardyti rusiškus bėgius