Lietuvių „Somefilms“ kino ir reklamos gamybos kompanijos nufilmuotas reklaminis klipas „Super“ sukurtas „Canal+“, vienai iš Prancūzijos turinio transliavimo platformų. „Canal+“ ne vienerius metus remia prancūzų kiną ir trumpametražių filmų kūrybą, o „Super“ yra viena šios iniciatyvos reklamų.
„Didžiuojuosi visa lietuvių komanda, tai pelnytas įvertinimas už jų profesionalumą, meistrystę ir meilę gamybos procesui. Per metus pasaulyje pagaminama labai daug išties puikių darbų ir sidabras prestižiniame festivalyje yra didelis įvertinimas.“ – džiaugėsi „Somefilms“ vykdančioji prodiuserė Olga Radčenko.
Reklaminis klipas „Kanų liūtų“ festivalio darbų vertinimo komisijos buvo įtrauktas viso į tris trumpuosius sąrašus (angl. - shortlist).
Reklama sukurta įtempto veiksmo trilerio principu nukelia į nepavydėtiną situaciją skrydžių valdymo bokšte, kurioje atsitikus nelaimei prireikia herojaus – centro darbuotojo – žinių ir šalto proto jai suvaldyti. Kadangi veiksmas vyskat ne pilnametražiame, o trumpametražiame filme, viskas sprendžiasi greičiau ir su daugiau įtampos, nei paprastai.
Reklamos kūrėjai: apdovanojimams darbą pateikusi kūrybinė agentūra „Betc Paris“, gamybos kompanija Prancūzijoje „Big Productions“, gamybos kompanija Lietuvoje „Somefilms“, režisierius Dario Fau, operatoriai Jeff Bierman, Audrius Budrys, dailininkė Kotryna Balčiūnaitė.
71-ąjį kartą vykstančių „Kanų liūtų“ apdovanojimams buvo pateikta beveik 27 tūkst. paraiškų. Šiemet Lietuvai atstovavo dvi reklamos agentūros – „Not Perfect Vilnius“, pateikusi 2 darbų paraiškas, bei „Andstudio“, pateikusi 1 paraišką.
Per visą festivalio istoriją Lietuva yra laimėjusi vieną sidabrinį ir vieną bronzinį „liūtą“ bei vieną sidabrinį „jaunąjį liūtą“. Taip pat dar dvi Lietuvoje filmuotos reklamos laimėjo „Grand prix“ bei sidabrą.