Prezidentas sako, kad Lietuva gali kiek vėluoti priimti Vokietijos brigadą

Prezidentas Gitanas Nausėda pirmadienį pareiškė, kad Lietuva gali vėluoti pasirengti priimti Vokietijos brigadą, todėl naujoji valdžia šiam klausimui turi skirti ypatingą dėmesį.
Tankų Leopard testavimas Gaižiūnų poligone
Tankų Leopard testavimas Gaižiūnų poligone / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pasak jo, rengiantis dislokuoti brigadą kiek stringa jai reikalingos infrastruktūros statybos.

„Turime tokio pobūdžio problemas (...) rangos statybų pajėgumo prasme ir konkursų organizavimo prasme“, – TV3 televizijos laidai „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“ sakė G.Nausėda.

„Bet net jeigu atsilikimas ir yra, tai jis nėra toks beviltiškas, ir aš manau, kad nauja atėjusi Krašto apsaugos ministerijos vadovybė turėtų tam suteikti labai aiškų prioritetą ir, glaudžiai dirbdama su Vokietijos politikais, siekti, kad tas planas būtų įgyvendinamas per minimaliai trumpą terminą“, – pridūrė jis.

Pasak prezidento, Lietuva turi padaryti viską, kad šiame procese būtų pasiektas negrįžtamumas.

„Aš manau, kad pusės metų ar kelių mėnesių vėlavimas tikrai būtų priimamas suprantamai ir suprantančiai“, – kalbėjo prezidentas.

Berlynas brigadą Lietuvoje planuoja dislokuoti iki 2027 metų.

Vokietija yra sakiusi, kad jos perkėlimo tempas priklausys nuo Lietuvos pasirengimo priimti karius ir jų šeimas, sukuriant reikalingas sąlygas.

Pasak G.Nausėdos, Lietuvos įsipareigojimas parengti infrastruktūrą brigadai yra nepaprastai didelis.

„Tai tas supratimas yra. Svarbiausia, kad tai netaptų kažkokiu politiniu kamuoliu, kur atskiros partijos pradės reikšti skirtingas nuomones. Šitu klausimu turime būti tame pačiame puslapyje“, – teigė šalies vadovas.

Brigadą sudarys apie 5 tūkst. karių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis