Seimo priimtas įstatymas numato išskirtinį teisinį reguliavimą konkrečiam metropoliteno projektui.
Prezidentės teigimu, šis įstatymas prieštarauja šiuo metu galiojančiam Koncesijų įstatymui, kurio pagrindu gali būti įgyvendinami įvairūs viešojo ir privataus sektoriaus projektai.
Pagal šiuo metu galiojančius įstatymus, nėra jokių teisinių kliūčių įgyvendinti metropoliteno projektą, o naujojo įstatymo priėmimas sukeltų daug teisinio neaiškumo.
STT vertinimu, šio įstatymo nuostatos ydingos antikorupciniu požiūriu, nes yra nesuderintos tarpusavyje ir neatitinka jau galiojančių teisės aktų. Vyriausybė taip pat atkreipė dėmesį, kad, remiantis šiuo įstatymu, metropoliteno projektai negalėtų būti įgyvendinami dėl teisinio reguliavimo neaiškumo.
Pasak prezidentės, priėmus Metropoliteno koncesijos įstatymą taip pat būtų formuojama ydinga praktika, kai atskiriems projektams būtų nustatomi neaiškūs valstybės ir privataus sektoriaus bendradarbiavimo būdai, prieštaraujantys galiojantiems įstatymams.
Šalies vadovė pabrėžė, kad visų pirma, įgyvendinant visuomenei svarbius projektus susisiekimo srityje, turi būti užtikrinta tinkama valstybės interesų apsauga. Viešojo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimas turi būti nuoseklus ir skaidrus bei nešti didžiausią naudą Lietuvos žmonėms.