Prezidento komanda: nepaisant konkurentų taktikos, rinkėjų aktyvumas pakankamai geras

Perrinkimo siekiančio Gitano Nausėdos štabas sako, kad nors konkurentės Ingridos Šimonytės komanda siekė mažesnio aktyvumo antrajame ture, jo pakanka dabartiniam prezidentui nugalėti.
Gitanas Nausėda
Gitanas Nausėda / Skirmanto Lisausko / BNS nuotr.

„Nepaisant konkurentų taktikos bandyti neakcentuoti šitų rinkimų, tikintis, kad rinkėjų aktyvumas bus mažesnis, manome, kad rinkėjų aktyvumas yra pakankamai geras. Visada galima norėti, kad jis būtų geresnis, bet tai gera prielaida prezidentui G. Nausėdai siekiant antros kadencijos“, – BNS sekmadienį sakė šalies vadovo štabo vadovas Povilas Mačiulis.

„Mano asmenine nuomone, tokia taktika buvo, bet žmonės pakankamai aktyviai dalyvavo rinkimuose“, – pridūrė jis.

Antrajame prezidento rinkimų ture Lietuvos rinkėjai balsuoti ėjo vangiau nei paprastai renkant valstybės vadovą.

Mažiau balsavusiųjų būta tik 2014 metais per antrą turą.

Vyriausiosios rinkimų komisijos duomenimis, rinkimų aktyvumas antrajame ture siekė 49,61 procento. Rinkimų dieną sekmadienį savo valią pareiškė 38,58 proc. rinkėjų. Dar 11,03 proc. jų balsavo iš anksto. 

Pirmajame ture prieš dvi savaites balsavo 59,37 proc. rinkėjų, o 2019 metais per antrąjį turą aktyvumas siekė 53,43 procento.

Rinkėjų sąraše šiemet iš viso buvo 2 mln. 385 tūkst. 234 piliečiai.

G. Nausėda pirmajame ture I. Šimonytę įveikė didele persvara – jis gavo 632 tūkst. arba beveik 44 proc. balsų, I. Šimonytė sulaukė 288 tūkst. arba 20 proc. rinkėjų palaikymo. Todėl politologai ir politikai pergalę jam prognozuoja ir antrajame ture.

Prezidento kadencija trunka penkerius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis