Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2014 01 20

Prezidento rinkimų milijonų laukia ir reklamos rinka

Laukiama, jog šiemet politinei reklamai ir komunikacijai bus atseikėta gerokai daugiau nei per paskutinius prezidento rinkimus 2009 metais, rašo portalas vz.lt.
Balsavimas
Balsavimas / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Planuojama, kad vienas kandidatas per šiuos prezidento rinkimus maksimaliai gali išleisti iki 2,6 mln. litų. Dar tiek pat kiekvienas kandidatas gali skirti ir Europos parlamento rinkimų kampanijai. Pastarieji rinkimai sutaps su galimu antruoju Lietuvos prezidento rinkimų turu.

Komunikacijos agentūra „VIP Communications“ dirba su socialdemokratais ir jų iškeltu kandidatu Zigmantu Balčyčiu. Su šia partija sutartis yra pasirašiusi ir reklamos agentūra „Milk“ bei žiniasklaidos planavimo bendrovė „Carat“.

Su liberalais susitarė Kristino Taukačiko vadovaujama viešųjų ryšių bendrove „Basanova“. Planų dirbti su politikais per šiuos rinkimus, teigiama rinkoje, turi ir žiniasklaidos planavimo agentūra „Via Media“ („Mindshare Baltics“), „Media House“, „Omnicom Media Group“, iš reklamos agentūrų – „New!“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos