2016 09 06

Prezidentūra: „Coca-Colos“ gamyklos uždarymą galėjo lemti rinkos dydis ir specialistų trūkumas

Didžiausios pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintojos „Coca-Cola“ sprendimą uždaryti gamyklą Lietuvoje galėjo lemti šalies rinkos dydis ir specialistų trūkumas, sako prezidentės patarėjas vidaus politikos klausimais Mindaugas Lingė.
Vartotojams vis labiau rūpinantis sveikata, gaiviųjų gėrimų pardavimai mažėja jau metų metus.
„Coca-Cola“ gamyklos iždarymą galėtjo lemti specialistų trūkumas / „Scanpix“/AP nuotr.

„Vienas ryškiausių yra rinkos faktorius. Kaip praneša pačios pasitraukiančios organizacijos, jos optimizuoja veiklą, žiūri, kur regione gaminti vietinei rinkai produkciją. Be abejonės, mes neatlaikome šito konkurencinio pranašumo Lenkijos atžvilgiu. Kitas momentas, kad patys investuotojai ieško siauros specifikacijos žmonių ir jeigu tų specialistų stokojama toje rinkoje, tai yra faktorius, kad galima pasitraukti“, – antradienį interviu Žinių radijui kalbėjo M.Lingė.

Jis nesiejo „Coca-Colos“ sprendimo su nepriimtu nauju Darbo kodeksu ir priminė Estijos pavyzdį, kur darbo santykiai buvo liberalizuoti 2009 metais, o 2010-aisiais „Coca-Cola“ perkėlė gamybą iš šalies.

„Investuotojai žiūri į bendrą aplinką. Tą gali lemti ir šalies skaidrumo sistema, tie dalykai, kurie matosi, kokios tradicijos kultūrinės, požiūris į korupciją, skaidrumas yra vienas svarbesnių veiksnių. Kalbame apie kompleksą, ir tai yra signalas ir skambutis Lietuvai, skambutis Vyriausybei ir vykdomai politikai“, – teigė prezidentės patarėjas.

Be „Coca-Colos“, šiemet apie pasitraukimą iš Lietuvos pranešė ir sūdytų užkandžių gamintojos „Intersnack Group“ valdoma traškučių gamybos įmonė „Estrella Baltics“ bei Norvegijos kapitalo „Orkla“ grupės Lietuvos padažų ir kečupų gamybos bendrovė „Suslavičius-Felix“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų