06 27

Ekspertų verdiktas: skirti dėmesio reprezentacijai būtina, bet ar tam reikia įdarbinti žmones prezidentūroje?

Žinia apie Prezidentūroje įdarbintas dvi grimuotojas ir kirpėją rūpintis pirmosios Lietuvos poros išvaizda iškėlė klausimų apie viešųjų išlaidų naudojimą. Ekspertai sako, kad reprezentacija yra svarbi, tačiau pasirinkta forma gali būti netinkama.
Ekspertų verdiktas: skirti dėmesio reprezentacijai būtina, bet ar tam reikia įdarbinti žmones prezidentūroje?
Ekspertų verdiktas: skirti dėmesio reprezentacijai būtina, bet ar tam reikia įdarbinti žmones prezidentūroje? / 15min montažas

Prezidentūra naujienų portalui delfi.lt patvirtino, jog trys darbuotojos įdarbintos Bendrųjų reikalų departamento Ūkio administravimo skyriuje, jos bendrai dirba 2,4 etato, tačiau jų pavardės neskelbiamos viešai.

Anot prezidentūros, šios specialistės padeda pasirengti reprezentaciniams renginiams ir prezidento komandos nariams ir pirmajai poniai Dianai Nausėdienei vizitų metų, taip pat susitikimams su Lietuvos visuomeninių, pilietinių organizacijų atstovais, oficialios tarptautinės diplomatijos renginiams, kuriuose D.Nausėdienė atstovauja Lietuvai kaip valstybės vadovo sutuoktinė.

Skirmantas Lisauskas/ BNS nuotr./Diana Nausėdienė, Gitanas Nausėda
Skirmantas Lisauskas/ BNS nuotr./Diana Nausėdienė, Gitanas Nausėda

Šią situaciją 15min įvertino teisininkė Toma Birmontienė, protokolo ir etiketo ekspertai Arminas Lydeka ir Giedrius Drukteinis.

„Politikai turi atrodyti nepriekaištingai“

Seimo narys, protokolo ir etiketo ekspertas Arminas Lydeka 15min teigė, kad politikai turi skirti nemažai dėmesio reprezentacijai, kadangi ir dėmesys jiems yra didelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis