Prokuratūra pareigūnų ir gyventojų klaus, kaip jie vertina jos darbo kokybę

Generalinė prokuratūra ketina apklausti teisėjus, pareigūnus, žurnalistus ir gyventojus apie tai, kaip jie vertina prokuratūros darbą.
Generalinė prokuratūra
Generalinė prokuratūra / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Anot prokuratūros, iš apklausų surinkti duomenys bus naudingi siekiant atlikti prokuratūros veikimo įvertinimą.

„Savianalizė, be kitų tikslų, bus naudojama siekiant nustatyti stipriąsias ir silpnąsias institucijos veiklos puses, ir jas nustačius, dar labiau tobulinti teikiamas paslaugas ir padidinti vartotojų pasitikėjimą teisingumo vykdymu“, – teigia prokuratūra.

Apklausos klausimai bus susiję su baudžiamojo procesu, jo kokybe, ekonominių-finansinių bylų baudžiamuoju persekiojimu, prokurorų komunikacija, prokuratūros sistemos infrastruktūra.

Klausimynai bus platinami elektroniniu ir popieriniu būdu, jais bus apklausiami teisėjai, prokurorai ir prokuratūros darbuotojai, advokatai, ikiteisminio tyrimo įstaigų pareigūnai iš policijos, Specialiųjų tyrimų tarnybos, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos ir kitų institucijų, žiniasklaidos priemonių atstovai, gyventojai, bylose dalyvaujantys asmenys, kurie teisiškai suinteresuoti bylos baigtimi, neįtraukiant į šią grupę teisėjų ir prokurorų.

Prokuratūra numato, kad kiekvienos respondentų grupės imtis turės būti ne mažesnė kaip 50.

Prokuratūra mažos vertės viešąjį pirkimą, kuriuo siekiama įsigyti apklausos atlikimą, šią savaitę paskelbė Centriniame viešųjų pirkimų portale (CVPP).

Pasiūlymų iš tiekėjų prokuratūra laukia iki rugsėjo 25-osios, apklausos pirkimui numatyta skirti ne daugiau nei 25 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis