Sulaukę daugybės vairuotojų pasipiktinimo skambučių penktadienį Kauno meras Rimantas Mikaitis šią problemą nagrinėjo su Kauno apskrities Kelių policijos viršininku Alfonsu Tarasevičiumi, VĮ „Automagistralė“ atstovais, Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėju Pauliumi Keru.
Iš Jonavos gatvės eismo uždaryti negalime, nes tuomet kamščiai susidarys mieste. Ant tilto nėra tokia baisi padėtis, kaip bandoma įrodyti.
„Kai prasidėjo remonto darbai, išbandėme daug variantų. Nei šviesoforas, nei policijos darbuotojo reguliavimas čia nieko nepadės. Iš anksto prieš tiltą yra ženklas, kad būtina persirikiuoti į vieną eilę dešinėje, o paskui sugrįžtama į kairę juostą, tačiau, atvažiuojantieji iš Jonavos gatvės nori būti gudresni ir braunasi be eilės. Tuomet vairuotojai pyksta vieni ant kitų, nepraleidžia be eilės, todėl kartais pasitaiko smulkių avarijų. Kol forminamas įvykis, tikrai susidaro kamštis. Čia pat nuolat budintys policijos darbuotojai problemas sprendžia tikrai greitai.
Iš Jonavos gatvės eismo uždaryti negalime, nes tuomet kamščiai susidarys mieste. Ant tilto nėra tokia baisi padėtis, kaip bandoma įrodyti. Prie remontuojamo tilto piko metu užtrunkama apie 8 minutes“, – sakė Kauno apskrities Kelių policijos viršininkas Alfonsas Tarasevičius.
Tuo metu Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas P.Keras įsitikinęs, kad palaipsniui problemų tik mažės. Didžiausi trukdžiai, anot jo, buvo remonto darbų pradžioje.
„Per dvi savaites išstudijavome situaciją, dabar ji yra optimali – 8 minutės, manau, nėra didelė problema, tereikia tolerantiškumo ir supratimo“, – sakė P.Keras.
Ateityje šis tiltas bus rekonstruojamas: jame atsiras 6 eismo juostos, tada ir eismas bus spartesnis.
„Vairuotojai turi suprasti, kad be remonto darbų niekada nebūna patogumų. Reikia truputį palaukti“, – sakė meras R.Mikaitis.