Lėktuvo „Boeing 737-476“ skrydžio duomenų savirašis (Flight Data Recorder (FDR) ir kabinos pokalbių savirašis (Cockpit Voice Recorder (CVR) buvo rasti ir apie 11.30 val. išimti iš lėktuvo nuolaužų. Saugos tyrimą atliekanti tyrėjų grupė ėmėsi savirašių duomenų nuskaitymo proceso organizavimo veiksmų.
Teisingumo ministerijos Transporto avarijų ir incidentų tyrimo skyrius pradėjo saugos tyrimą po to, kai lapkričio 25 d. anksti ryte buvo informuotas, kad lėktuvas „Boeing 737-476“ nukrito netoli Tarptautinio Vilniaus oro uosto.
Lėktuvas „Boeing 737-476“ (nacionalinis ir registracijos ženklai EC-MFE), naudojamas oro linijų bendrovės „SwiftAir“, (skrydžio Nr. BCS18D) skrido maršrutu iš Leipcigo oro uosto, Vokietijos Federacinės Respublikos.
Ministerija primena, kad saugos tyrimo tikslas – užkirsti kelią avarijoms ateityje. Saugos tyrimu nesiekiama nustatyti, kas kaltas ar atsakingas. Saugos tyrimas yra nepriklausomas nuo teisminio ar administracinio proceso, kuriuo siekiama nustatyti, kas kaltas ar atsakingas, nėra su juo susiję ir neturi jam poveikio.
Vilniuje prie oro uosto pirmadienio rytą nukritus DHL krovininiam orlaiviui, kuriuo skrido keturių žmonių įgula, žuvo 48 metų Ispanijos pilietis, dar vienas ispanas, taip pat vokietis ir lietuvis buvo sužeisti. Ispanijos piliečio būklė pirmadienį buvo apibūdinta kaip kritiškai sunki. Antradienį šeimos prašymu duomenų apie jo sveikatą neteikiama.
Lėktuvas taip pat kliudė namą, kuriame buvo 13 žmonių, visi gyventojai išsigelbėjo.
Kol kas neaišku, dėl ko įvykio krovininio lėktuvo katastrofa, neatmetama ir sabotažo ar teroro aktų versijos.
Policijai preliminariai pasikalbėjus su Vilniuje pirmadienį sudužusio lėktuvo įgula, ši nenurodė, kad gaisras orlaivyje būtų kilęs iki jam trenkiantis į žemę, sako pareigūnai.
Vilniuje nukritusio DHL krovininio lėktuvo nuolaužų ir teritorijos apžiūra turėtų būti baigta per tris dienas, vėliau orlaivio dalis ketinama išgabenti iš įvykio vietos.
Iki šiol dėl nelaimės apklausta ne mažiau kaip 19 liudytojų.