Iki ketvirtadienio 18 val. reikėtų suskubti užsisakyti visas būtinąsias paslaugas. Pavyzdžiui, per e. savitarnos sistemą iš anksto užsisakyti nekilnojamojo turto išrašą, kadastro duomenų nustatymo paslaugas ar įregistruoti naują juridinį asmenį.
Taip pat vertėtų pasirūpinti elektroninių PVM sąskaitų faktūrų pateikimu per E. sąskaitos informacinę sistemą ar suteikti įgaliojimą kitam asmeniui atstovauti jums. Atnaujinimo darbų metu bus laikinai stabdoma pagrindinių Registrų centro sistemų ir registrų veikla.
Visus numatytus atnaujinimo darbus numatoma atlikti iki kovo 1 dienos, tad jau penktadienį Registrų centro klientai turėtų jiems reikalingas paslaugas gauti kaip įprasta.
Dėl didelės darbų apimties, specialistų darbas kruopščiai planuojamas, kad sistemų atnaujinimas gyventojams ir institucijoms sukeltų kuo mažiau nepatogumų. Dalį darbų planuojama užbaigti per keliolika minučių, sudėtingesnių sistemų atnaujinimo darbai gali užtrukti ilgiau.
Planinių ir būtinų darbų metu bus atnaujinamos pagrindinės sistemos ir registrai: Adresų, Hipotekos, Įgaliojimų, Juridinių asmenų, Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų, Sutarčių, Turto arešto aktų, Testamentų, Vedybų sutarčių registrai, Antstolių informacinė, Sertifikatų, Tapatybės nustatymo, Nekilnojamojo turto kadastro ir registro informacinė, Paslaugų apskaitos, Piniginių lėšų apribojimų informacinė, Vartotojų administravimo sistemos, elektroninis archyvas, E. sąskaita, e. savitarna ir pasirašymo paslaugos.