Rangovui vykdant darbus, būtinus prieš pradedant įrengti povandeninę sienutę, tam tikruose bangolaužių ruožuose aptikti akmenų sluoksniai. Manoma, kad tai gali būti senojo bangolaužio konstrukcijos akmenys.
„Rekonstrukcijos darbų metu atsiradusios nenumatytos rimtos kliūtys iš rangovo pareikalavo ne tik daugiau pajėgumų, įrangos, bet ir laiko. Privalome dėti visas pastangas, kad šis didelės apimties projektas būtų įgyvendintas laiku“, – teigia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Norint sklandžiai tęsti darbus, bus būtina pašalinti aptiktus kliuvinius. Šiuo metu atliekami vertinimai ir skaičiavimai.
Bangolaužių rekonstravimo darbai prasidėjo pernai pavasarį. Uosto bangolaužius rekonstruoja konkursą laimėjęs Vokietijos bendrovės „Depenbrock Ingenieurwasserbau GmbH & CO. KG“ ir Belgijos bendrovės „Herbosch – Kiere N.V.“ konsorciumas.
Pirmame etape numatyta sustiprinti esamus pietinį ir šiaurinį bangolaužius, nekeičiant jų konfigūracijos. Abu bangolaužiai turi būti paaukštinti, dalyje hidrotechninių statinių įrengtos atraminės sienutės. Ant pietinio molo bus įrengtos dvi apžvalginės aikštelės klaipėdiečiams ir miesto svečiams.
Bangolaužių rekonstrukcija reikalinga siekiant užtikrinti didesnį navigacijos saugumą. Dabar, esant nepalankioms oro sąlygoms, didesniam bangavimui, saugumui užtikrinti taikomi apribojimai laivams, ypač didiesiems, įplaukti į uostą. Šis projektas leis uosto kanalą gilinti iki 17 m bei ateityje priimti didžiausius į Baltijos jūrą galinčius įplaukti laivus.