2012 11 13

Remigijus Ačas: į Viktoro Uspaskicho partiją niekada neičiau, ji yra rusiška

Į Seimą grįžtančiam „tvarkiečiui“ Remigijui Ačui teks paminti savo principus – jei vasarą pažerta kritika Darbo partijai (DP) nebuvo tik bandymas įsiteikti rinkėjams. Po šioms partijoms sėkmingai pasibaigusių Seimo rinkimų jos abi greičiausiai priklausys naujai valdančiajai koalicijai.
R.Ačas
R.Ačas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Rugpjūtį, duodamas interviu Raseinių krašto televizijai, tuometis rajono meras „darbiečius“ pavadino rusiška partija ir patikino, kad niekada nenorėtų su ja susisaistyti.

Paprašytas įvertinti buvusio savo bendražygio Petro Vežbavičiaus sprendimą rinkimuose kandidatuoti su Lietuvos žmonių partija, „tvarkietis“ pripažino, kad kiekvienas žmogus pasirenka sau partiją. Bet čia pat jis pažėrė kritikos ne tik bankininko Vladimiro Romanovo įkurtai politinei jėgai, bet ir DP.

„Jei man reikėtų pasirinkti, nei į V.Romanovo partiją, nei į (Viktoro) Uspaskicho partiją niekada neičiau, – tvirtino R.Ačas. – Manau, kad tai yra rusiškos partijos. V.Romanovo kalbos televizijoje, su keiksmažodžiais… Buvimas tokioje partijoje garbės neduoda.“

Lietuvos žmonių partija rinkimuose liko paskutinė iš 12 dalyvavusių politinių jėgų, todėl į Seimą nepateko. Tačiau DP, iškovojusi 29 mandatus, su rinkimus laimėjusiais socialdemokratais ir „tvarkiečiais“ formuoja valdančiąją koaliciją, taigi R.Ačui greičiausiai teks dirbti su paties sukritikuota partija.

R.Ačo interviu galite pamatyti čia, apie DP jis kalba maždaug nuo 33 minutės.

Antradienį paaiškėjo, kad R.Ačas apsisprendė Raseinių rajono mero kėdę išmainyti į parlamentaro mandatą. Tarybos posėdyje jis atsistatydino. Naujuoju meru iškart buvo išrinktas „tvarkietis“ Algimantas Mielinis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis