2016 05 04

Remigijus Šimašius siūlo pagalbą gelbėjant Gedimino kalno šlaitą

Vilniaus meras siūlo miesto pagalbą, gelbėjant Gedimino kalno šlaitą Vilniaus meras Remigijus Šimašius trečiadienį kreipėsi į Vilniaus pilių rezervato direktorę Audronę Kasparavičienę bei Nacionalinio muziejaus direktorę Birutę Kulnytę, prašydamas pateikti jam išsamią informaciją apie Vilniaus simbolio – Gedimino bokšto – kalno dabartinę būklę bei ant šlaito numatytus atlikti darbus.
Žmonės ant Gedimino kalno
Žmonės ant Gedimino kalno / 123rf.com nuotr.

„Aš, kaip ir dauguma vilniečių, esu susirūpinęs dėl Gedimino kalno šlaito irimo ir pilies bokšto perspektyvos. Gedimino pilis yra ne tik Lietuvai brangus kultūros ir istorijos paminklas, bet ir svarbus sostinės simbolis. Kaip miesto meras taip pat jaučiu atsakomybę už kalno likimą ir turiu pareigą kartu spręsti šią, mūsų laikmečiu iškilusią, problemą. Lauksiu atsakymo į mūsų pasiūlymą prisidėti prie Vilniaus pilies kalno tvarkymo darbų”, – rašoma Vilniaus mero laiške.

Pasak sostinės vadovo, savivaldybė pasirengusi deleguoti savo specialistus, galėtų sutelkti gyventojus talkoms ir t.t.

„Esi įsitikinęs, kad slenkantys kalno šlaitai bus sutvarkyti laiku ir tinkamai. Istorijos bėgyje Gedimino pilis ir kalnas patyrė daug negandų, tačiau jos buvo įveiktos. Todėl neabejoju, kad bendradarbiaudami greičiau išspręsime iškylančius sunkumus”, – sako miesto meras.

Gedimino bokštas ir kalnas yra valstybės saugomoje Vilniaus pilių rezervato teritorijoje. Gedimino pilis pirmą kartą paminėta 1323 metais Lietuvos didžiojo kunigaikščio Gedimino sutartyje su Kryžiuočių ordinu. Gaisrui sunaikinus medinę pilį, XV a. pradžioje, valdant Lietuvos didžiajam kunigaikščiui Vytautui, pastatyta mūrinė pilis, kurios liekanos išliko ligi šiol. Tai labiausiai turistų lankoma Vilniaus vieta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis