2017 04 20

Renkant du merus ir vieną Seimo narį balsuojama gana vangiai

Pirmąją balsavimo iš anksto dieną renkant Jonavos ir Šakių rajonų merus bei Seimo narį Anykščių-Panevėžio apygardoje žmonės balsuoja vangiau nei anksčiau.
Piliečiai balsuoja antrajame Seimo rinkimų ture
Rinkimai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) duomenimis, trečiadienį parlamento nario rinkimuose balsavo 367 arba 1,15 proc. rinkėjų. Pernai spalį pirmąją išankstinio balsavimo dieną aktyvumas buvo didesnis, tuomet balsavo 1,92 proc. Anykščių-Panevėžio apygardos rinkėjų.

Trečiadienį tiesioginiuose Jonavos mero rinkimuose savo balsus atidavė 263 arba 0,72 proc. rinkėjų. Prieš dvejus metus renkant merą pirmąją išankstinio balsavimo dieną savo valią pareiškė 1,25 proc. rinkimų teisę turinčių šios savivaldybės gyventojų.

Aktyviausi šiemet – Šakių rajono rinkėjai. Čia mero rinkimuose jau dalyvavo 353 arba 1,33 proc. rinkėjų. 2015 metų kovą tokių buvo 1,63 procento.

Dėl Seimo nario mandato varžosi 11 politikų, dėl Jonavos rajono mero pareigų kovoja šeši kandidatai, dėl Šakių rajono mero – penki.

Laisva vieta Seime atsirado mandato atsisakius Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos atstovei Gretai Kildišienei. Ji paliko Seimą paaiškėjus, kad važinėja partijos pirmininkui Ramūnui Karbauskiui priklausančio „Agrokoncerno“ automobiliu ir nepranešė apie prieš dešimtmetį pradėtą ikiteisminį tyrimą dėl galbūt iš darbovietės pasisavintų lėšų. Tyrimas buvo nutrauktas, atlyginus žalą.

Šakiuose meras renkamas vietoje „valstiečio“ Juozo Bertašiaus. Jis atsistatydino, kai teismo buvo pripažintas kaltu dėl prekybos poveikiu.

Jonavoje meras renkamas vietoje ūkio ministru tapusio socialdemokrato Mindaugo Sinkevičiaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis