03 28

Rinkimai ar darbas: Nausėdos Širvintose tapo brangiausiais Ž.Pinskuvienės svečiais

Pastaruoju metu Gitanas Nausėda itin pamėgo dirbti Lietuvos regionuose – kas savaitę jis apsilanko vis kitame. Šįkart prezidentas ir jo žmona Diana atvyko į Širvintas, kur dieną pabaigė susitikimu su širvintiškiais miesto kultūros centre. Po susitikimo žmonės gyrė Nausėdų inteligentiškumą ir kalbėjimą iš širdies, nors kai kurie ir šypsojosi šių svečių sulaukiantys bent prieš rinkimus. G.Nausėdą Prezidento rinkimuose remia Širvintų merės Živilės Pinskuvienės atstovaujama Regionų partija. Širvintų merė visą dieną sukosi šalia Nausėdų.

Širvintose prezidentas G.Nausėda susitiko su rajono vadovybe, kelių mokyklų mokiniais ir mokytojais, Musninkuose padėjo gėlių prie paminklo Musninkų valsčiaus savanoriams atminti.

Paskutinis susitikimas – su širvintiškiais Širvintų kultūros centre. Prezidento ir jo žmonos Dianos laukė pilnutėlė salė, nė kiek nesipiktindama, kad pirmoji šalies pora kiek vėlavo.

Prie širvintiškių prisijungė ir merės Živilės Pinskuvienės vyras, Seimo narys bei Regionų partijos pirmininkas Jonas Pinskus. Regionų partija yra paskelbusi, kad prezidento rinkimuose palaikys būtent G.Nausėdą.

Kartu į susitikimą atėjusi Širvintų rajono merė Živilė Pinskuvienė sveikindama susirinkusius prezidentą pavadino „brangiausiu svečiu Lietuvoje“.

Tardamas įžanginį žodį prezidentas sakė, kad labai smagu lankytis šitoje savivaldybėje, kur žmonės „žino, ko jie siekia, ko nori, kokį gyvenimą kuria“. Esą nuo ryto jis pajuto, jog šiame krašte gyvena ir dirba konkretūs žmonės, kurie ne tik skundžiasi dėl problemų, bet ir mėgina ieškoti tinkamų išeičių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis