2019 03 17 /20:40

Rinkimai Klaipėdoje: gluminamai menkas rinkėjų aktyvumas

Klaipėda sekmadienį renka miesto merą. Antrajame ture rungiasi „valstiečių“ kandidatas Arvydas Vaitkus ir dabartinis miesto meras, su visuomeniniu komitetu šįkart rinkimuose dalyvaujantis Vytautas Grubliauskas. Rinkėjų aktyvumas tiesiog gluminamai menkas.
Merų rinkimai Klaipėdoje
Merų rinkimai Klaipėdoje / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Klaipėdos savivaldybės rinkimų komisijos pirmininkas Adolfas Gritėnas 15min teigė, jog kol kas rinkimai vyksta sklandžiai, skundų negauta, tačiau klaipėdiečių pasyvumas nenuteikia optimistiškai.

„Baisiai, baisiai mažas aktyvumas. Aplankiau porą apylinkių, mieste būdamas sutikau kelis žmones, bet jau labai menkai. 9 valandą skambinau bent kelioms apylinkėms, tose, kur rinkėjų yra 2 500, buvo atėję tik po 25–30 žmonių. Dabar, 11–12 valandą, taip vadinamasis bažnytinis laikas, pikas, turėtų pasimatyti iki 13 valandos. Bus matyti, bet tokiu metu aktyvumas labai pasijaučia“, – sakė A.Gritėnas.

Pirmajame rinkimų ture klaipėdiečiai buvo vieni pasyviausių Lietuvoje, balsavo 38, 6 proc. rinkimo teisę turinčių žmonių.

Anot A.Gritėno, prieš ketverius metus, kai antrajame ture varžėsi V.Grubliauskas ir A.Bilotaitė, dalyvavo apie 25 proc. rinkėjų.

„Bijau, kad nepasieksime ir to. Tai, ką matau, glumina“, – sakė pirmininkas.

Pirmame ture dabartinis Klaipėdos vadovas gavo 15 812 balsų (31,15 proc. nuo į rinkimus atėjusių žmonių), Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos kandidatas, Uosto direkcijos vadovas A.Vaitkus – 11 582 (22,82 proc.).

18 val. duomenimis iš 130 487 rinkėjų Klaipėdoje balsuoti atvyko 29,28 proc. Prieš dvi savaites vykusio pirmojo etapo metu rezultatai buvo geresni – savo balsą buvo išreiškę 32,91 proc. rinkimų teisę turinčių klaipėdiečių.

Antrajame rinkimų ture, kaip paaiškėjo uždarius rinkimines apylinkes, Klaipėdoje balsavo kone 35 proc. rinkėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis