Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2015 04 30

Rinkimuose į Seimą Žirmūnų apygardoje daugiausia išleido Šarūnas Gustainis ir Radvilė Morkūnaitė

Kovą Vilniaus Žirmūnų vienmandatėje apygardoje vykusiams rinkimams į Seimą daugiausia išleido rinkimus laimėjęs Liberalų sąjūdžio atstovas Šarūnas Gustainis ir jo varžovė antrajame ture Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) kandidatė Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė.
Šarūnas Gustainis
Šarūnas Gustainis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kaip pranešė Vyriausioji rinkimų komisija (VRK), jų išlaidos atitinkamai siekė 23,7 ir 24,6 tūkst. eurų. Tuo metu visi dalyvavę 12 kandidatų išleido per 80 tūkst. eurų – 11 tūkst. eurų daugiau, nei surinko pajamų.

Mažiausiai politinės kampanijos metu išleido Liaudies partijos ir Tautininkų sąjungos kandidatai Lilijana Astra (32 eurai) bei Ričardas Garuolis (219 eurų), save išsikėlęs Žydrūnas Plytnikas (324 eurus) bei Lenkų rinkimų akcijos atstovė Renata Cytacka (801 eurą).

Daugiausia – 6,2 tūkst. eurų – nuosavų lėšų rinkimams skyrė taip pat antrojo turo dalyviai R.Morkūnaitė-Mikulėnienė ir Š.Gustainis – 4,5 tūkst. eurų. Pastarasis grąžino 13,7 tūkst. eurų nepriimtinų aukų.

Bendrai kandidatai liko skolingi 12 tūkst. eurų. Iš jų partijos „Tvarka ir teisingumas“  atstovės Vandos Birutės Ginevičienės skola siekia 6,2 tūkst. eurų, Lietuvos laisvės sąjungos iškelto Algio Čapliko – 4,6 tūkst. eurų.

Seimo rinkimuose dalyvauti buvo užsiregistravę 13 kandidatų, viena jų – Aušra Maldeikienė rinkimuose nedalyvavo, tačiau VRK taip pat turėjo pateikti politinės kampanijos finansavimo ataskaitas, visi politikai jas pateikė laiku.

Daugiau nei pusė lėšų – partijų

Rinkimuose dalyvavusių dvylikos kandidatų gautos lėšos iš viso sudarė apie 68,8 tūkst. eurų. Daugiau kaip pusę, 59 proc., šios sumos sudarė politinių partijų lėšos (iš jų 13 proc. – valstybės biudžeto asignavimai), pačių kandidatų – apie 21 proc., fizinių asmenų aukos – per 20 procentų.

Didžiausia išlaidų dalis buvo skirta išorinei (per 57 proc.) bei kitomis priemonėmis skleidžiamai (per 25 proc.) politinei reklamai, tuo tarpu jai platinti žiniasklaidoje – vos 13 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos