„Po penkiolika minučių laukiu, baigiasi ir kantrybė, o vis tiek prisiskambinti nepavykta. Kažin ar toks laukimas neištuštins mano telefono sąskaitos?“ – nerimavo viena skaitytoja.
„Įdomu, kiek poliklinikos registratūroje dirba žmonių, kad prisiskambinti nepavyksta. Kantrybės nėra laukti. Ką jos ten veikia?“ – piktinosi kita, pridurdama, kad ne tik greitai prisiskambinti į registratūrą nepavyksta, bet ir norint patekti pas gydytoją reikia ilgai laukti.
Vasarą sulaukta didžiulio skambučių antplūdžio
Paprašyta pakomentuoti tokių skundų pagrįstumą, Rokiškio PASPC vadovė Danguolė Kondratenkienė sakė, kad vasarą tokia problema buvo – sulaukta tikro skambučių antplūdžio, nes buvo vykdoma registracija COVID-19 skiepams.
„Norėjome padaryti paslaugą rajono gyventojams, deja, pamatėme, kad dėl to mūsų pacientai nebegali prisiskambinti ir patekti pas gydytojus. Taigi rugpjūčio antroje pusėje nusprendėme registraciją vakcinacijai nutraukti. COVID-19 skiepui rokiškėnai, kaip ir kiti, dabar gali užsiregistruoti telefonu 1808 arba internetu“, – komentavo D.Kondratenkienė.
Kantrybės reikėjo ir reikės
Po to skambučių į registratūrą sumažėjo, vis dėlto norint prisiskambinti ir dabar gali tekti palaukti.
„Nors registraciją COVID-19 vakcinacijai nutraukėme, skambučių tebesulaukiame. Nevarinėjame žmonių, užregistruojame. Antra vertus, atšalus orams, pastebime įvairių peršalimo ligų pagausėjimą, todėl skambučiai registratūroje netyla ir dabar. Darbuotojos tikrai nesėdi ir neplepa prie kavos – nuolat bendrauja su pacientais: tiek telefonu, tiek kontaktiniu būdu. Be to, mes esame įsivedę perskambinimo paslaugą – visiems, kurių skambučiai dėl užimtumo buvo praleisti, perskambiname. Deja, darbuotojos skundėsi, kad per didįjį antplūdį vasaros metu jos jau nebespėdavo visiems perskambinti“, – priežastis aiškino D.Kondratenkienė, pridurdama, kad neatsiliepti skambučiai telefono sąskaitos tikrai neištuštins.