Jeigu pažvelgtume, kas tie lankytojai, remdamiesi interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ duomenimis pamatytume, kad tik 20,84 proc. visų internautų sudaro aktyviausio amžiaus – 25–34 metų interneto vartotojai ir vos 17,56 proc. – 34–45 metų.
Todėl galime pagrįstai didžiuotis, jog iš 15min.lt skaitytojų 27,61 proc. 25–34 metų amžiaus žmonių skaito mūsų naujienas ir praleidžia čia 45:16 min. 34–45 metų interneto vartotojai atitinkamai sudaro 16,98 proc. 15min.lt skaitytojų ir naujienas skaito net 1 val. 17 sek.
Beje, 45–54 metų žmonės, kurių virtualioje erdvėje naršančių yra 13,71 proc., sudaro 11,53 proc. mūsų portalo skaitytojų. Jie 15min.lt naujienas skaito atidžiausiai – praleidžia čia daugiau kaip 1,5 val. (1:33:37).
„Šie tyrimo duomenys patvirtina, jog mūsų portalas pritapo rinkoje, žmonės jame praleidžia vis daugiau laiko, perverčia vis daugiau puslapių. Orientuojamės į kokybišką ilgalaikį lankytojų srautą, todėl mūsų naujienos yra gyvos, greitos, patikimos ir jas, kaip matome iš tyrimų, skaito vis daugiau įvairaus amžiaus žmonių“, – sako bendrovės „15min“ vadovas Tomas Balžekas.
Rugsėjį 15min.lt realių vartotojų iš Lietuvos per mėnesį išaugo 23,5 tūkst. – iki 418 636 (rugpjūtį buvo 395 059).
Pagal skaitytojų išbūtą laiką portale 15min.lt yra 3-ioje vietoje po delfi.lt (2:33:44) ir lrytas.lt (1:38:36) – 48:07 min., t. y. skaitytojai pas mus svečiuojasi vidutiniškai 1,5 min. ilgiau nei rugpjūtį (46:35 min.). Kiti internetinių naujienų teikėjai pagal šį parametrą stipriai atsilieka: balsas.lt 00:12:29, diena.lt 00:11:44.
Tarptautinės tyrimų bendrovės „Gemius“ atliekamo interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ praėjusio mėnesio duomenys pateikiami kito mėnesio 20 dieną.