2016 02 10

Šalia Jonavos užstrigusio traukinio Vilnius-Klaipėda keleivis: „Visi jau visko prisigalvojo“

Trečiadienį vakare netoli Jonavos užstrigo keleivinis traukinys, važiuojantis kryptimi Vilnius-Klaipėda. Sumišę traukinio keleiviai kreipėsi pagalbos į 15min.
Modernus elektrinis traukinys važiuoja beveik be garso
Asociatyvi iliustracija / 15min.lt/Pauliaus Ramanausko nuotr.

15min skaitytojas pranešė, kad trečiadienį, apie 19 val., traukinys Vilnius-Klaipėda sustojo šalia Jonavos ir nejuda iš vietos. „Traukinys Vilnius-Klaipėda daugiau nei valandą stovi vietoj, nes kliūtis kažkokia yra“, – pranešė traukinio keleivis.

Jis pasakojo, kad apie susidariusią situaciją „Lietuvos geležinkeliai“ darbuotojai keleivių neinformavo, todėl jie nerimavo, kas nutiko ant traukinio bėgių, kad traukinio mašinistas kelionę į Klaipėdą turėjo nutraukti šalia Jonavos. „Visi jau visko prisigalvojo“, – pasakojo vyras.

15min susisiekė su geležinkelininkų atstovais išsiaiškinti, kodėl į Klaipėdą keliaujantys traukinio keleiviai užstrigo šalia Jonavos ilgiau nei valandai.

Nelaimės pavyko išvengti

„Įvykio vietoje esantys darbuotojai pažadėjo, kad traukinys turėtų pajudėti jau netrukus“, – sakė „Lietuvos geležinkeliai“ atstovas Vidmantas Gudas.

Pasak jo, tuo pačiu keliu važiavęs prekinio traukinio mašinistas pastebėjo šviesoforo gedimą, todėl nedelsdamas pradėjo stabdyti traukinį ir sustojo įkalnėje.

Kadangi traukinys buvo sunkiai pakrautas, pajudinti jį iš vietos buvo neįmanoma. Atvažiavusiam keleiviniam traukiniui Vilnius-Klaipėda teko sustoti, nes šiame ruože yra tik vienas kelias, todėl apvažiuoti kliūtį įkalnėje nebuvo galimybių.

Keleiviai panikavo

15min skaitytojas pasakojo, kad kai kurie žmonės nežinojo, ką daryti, nes jie pavėlavo persėsti į kitą traukinį, kad pasiektų savo kelionės tikslą.  „Kai kuriems žmonėms kilo panika, nes jau tiek prastovėjus kažin, ar rasi kitą traukinį“, – rašė skaitytojas.

„Lietuvos geležinkeliai“ atstovas sakė, kad tokiais atvejais geležinkelininkai žmonių nepalieka likimo valiai. „Keleiviai turėtų kreiptis į keleivių vežimo direkciją ir mes kompensuosime papildomas jų išlaidas. Juk ne keleivis dėl to yra kaltas“, – trečiadienį vakare sakė V.Gudas, „Lietuvos geležinkeliai“ atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis