„Techninės priežiūros specialistai dar praėjusią savaitę nustatė, kad tokiomis oro sąlygomis dirbti negalima. Šaltis keičia medžiagų fizikines savybes, todėl, pavyzdžiui, gatvės pagrindo sutankinimo duomenys gali būti rodomi netikslūs“, – aiškino savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Viskas – gamtos rankose
Ši labai svarbi miesto transporto arterija per Žemuosius Šančius jungia Kauno centrą su Panemune. Jos kapitalinio remonto laukta beveik dešimtmetį. Darbai pagaliau prasidėjo pernai rugpjūtį ir turėtų trukti apie pusantrų metų.
Kada vėl pajudės A.Juozapavičiaus prospekto remontas, atsakyti tiksliai niekas negali, viskas – gamtos rankose.
„Vėl atšilus orams, specialistai turės nustatyti, koks yra žemės įšalas. Tik jiems leidus, vėl pradėsime darbus“, – sakė A.Pakalniškis. Šiuo metu sustabdyti ir visų kitų gatvių remonto darbai. Reaguojama tik į avarines situacijas.
Tiltui nėra pinigų
Remontuojant apie 4 km ilgio A.Juozapavičiaus prospektą, kartu planuojama rekonstruoti ir avarinės būklės Panemunės tiltą, nes per jį prospektas susijungia su Panemune.
Nors sutartis su tilto rekonstrukcijos konkurso nugalėtoja bendrove „Kauno tiltai“ pasirašyta sausio 2 d., kol kas jokie darbai nevyksta, mat nėra pinigų. Tikimasi, kad apie 70 proc. 103 mln. Lt vertės projekto padengs Susisiekimo ministerija.
„Kol kas jokie pinigai iš Kelių direkcijos ar Susisiekimo ministerijos savivaldybės nepasiekė. Kol laukiama tikslinio finansavimo paskyrimo, mano žiniomis, „Kauno tiltai“ rengia darbų projektus, ruošia statybų, kasinėjimų leidimus“, – teigė A.Pakalniškis.
Optimistiniais skaičiavimais, tilto remontas galėtų prasidėti gegužės pradžioje. Numatyta, kad rekonstrukcija gali trukti 30 mėnesių.