Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2020 06 17

SAM apibrėžė, kokių reikalavimų turi laikytis optometrininkai

Siekiant užtikrinti, kad pacientai gautų kokybiškas paslaugas, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) nustatė, kaip turėtų dirbti optometrininkai, tikrinantys akis klientams perkant akinius ar kontaktinius lęšius, rašoma pranešime.
2017 m. pavasario-vasaros akinių  kolekcijos pristatymas
2017 m. pavasario-vasaros akinių kolekcijos pristatymas / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Tokio reikalavimų aprašo iki šiol nebuvo, todėl dabar bus galima užtikrinti ir pacientų saugumą, ir aiškumą, kokius reikalavimus būtina atitikti patiems specialistams.

Specialistai, tikrinantys akis įsigyjant akinius ar kontaktinius lęšius nuo šiol turės paisyti nustatytų higienos reikalavimų, taip pat specialių reikalavimų įrangai. Patys specialistai buvo išreiškę norą, kad toks aprašas jų darbui būtų sukurtas.

Numatyta, kad teikiant optometrininko paslaugas įstaigoje privalo būti tam tikra įranga – testų projektorius ar skystųjų kristalų monitorius regos aštrumui nustatyti, taip pat autorefraktometras ar autorefraktokeratometras regėjimo refrakcijai nustatyti, lentelė skaitymo akiniams parinkti.

Be to, teikiantieji optometrininko paslaugas turi užtikrinti, kad įstaigoje būtų bandomųjų lęšių rinkinys, bandomieji rėmeliai, spalvų juslės lentelės, centimetrinė liniuotė ar pupilometras, plyšinė lempa.

Tvarką, kaip organizuojamas optometrininko paslaugų teikimas, nustato įstaigos, kurioje šios paslaugos teikiamos, vadovas.

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) primena, kad optometrininko praktikos paslaugos nėra apmokamos Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) biudžeto lėšomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos