2021 03 03

SAM artimiausiu metu ketina peržiūrėti vakcinavimo grafiką bei prioritetus

Sveikatos apsaugos ministerija artimiausiu metu ketina peržiūrėti vakcinavimo grafiką bei prioritetus.
Revakcinacija Kauno klinikose
Skiepijimas nuo koronaviruso / Kauno klinikų nuotr.

Kaip BNS sakė sveikatos apsaugos ministro atstovė Aistė Šuksta, iš suinteresuotų šalių surinkti siūlymai tobulinti prioritetų sąrašą šiuo metu perduoti Vyriausybės ekspertų tarybai.

„Gavus rekomendacijas iš Ekspertų tarybos, bus naujinamas prioritetų sąrašas“, – teigė ji.

Anot jos, atsižvelgus į šiuos siūlymus bei sumažintas planuojamas pristatyti „AstraZeneca“ vakcinų apimtis, bus peržiūrėtas ir skiepijimo grafikas.

A.Šukstos teigimu, tuomet ir paaiškės, ar masinę žmonių vakcinaciją teks vėlinti, ar ne.

„Ekspertai įprastai renkasi pirmadieniais, tikimės artimiausiu metu sulaukti iš jų siūlymų“, – kalbėjo ministro atstovė.

Anot Sveikatos apsaugos ministerijos, nuo kovo keturis mėnesius „AstraZeneca“ ketina pristatyti ketvirtadaliu mažiau vakcinų, nei planavo anksčiau, dėl to ketinama peržiūrėti skiepijimo grafiką.

Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda savo ruožtu pirmadienį pareiškė, kad spragą dėl sumažintų „AstraZeneca“ vakcinų tiekimo apimčių turėtų kompensuoti JAV gaminama „Johnson & Johnson“ vakcina.

Pasak šalies vadovo, šio gamintojo vakcina Europos Sąjungoje turėtų būti patvirtinta kovo mėnesį.

Šalyje šiuo metu naudojamos trys Europos vaistų agentūros (EVA) patvirtintos COVID-19 vakcinos: „Pfizer“ ir „BioNTech“, „Moderna“ bei „AstraZeneca“.

Jeigu jums kyla klausimų dėl COVID-19 vakcinos, siųskite juos mūsų redakcijai el. pašto adresu skiepai@15min.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis