Besitęsiant e. sveikatos sistemos nesklandumams, informacijos sklaida vis dar yra sulėtėjusi. Mobilių punktų darbuotojai pacientų duomenis fiksuoja ranka. Tai užtrunka laiko. Dėl šios priežasties padidėjus darbo krūviui, pirmiausia informuojami teigiamą tyrimo dėl koronaviruso infekcijos atsakymą gavę asmenys, kad būtų galima kuo greičiau surinkti visą reikalingą epidemiologinę informaciją ir užkirsti kelią tolesniam viruso plitimui. Apie teigiamą tyrimo rezultatą pacientus iškart informuoja Nacionalinis visuomenės sveikatos centras. Jei tyrimo atsakymas neigiamas, jo gali tekti palaukti.
Pažymėtina, kad šiuo metu registracija telefonu 1808 į mobilius punktus vyksta įprastine tvarka, konsultacijos gyventojams rūpimais klausimais tęsiamos toliau.
Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos atstovai tvirtina, jog netgi susiduriant su informaciniais trukdžiais, laboratorijose darbas nesikeičia, o visi tyrimai atliekami laiku bei kokybiškai.
E.sveikatos sistema sutriko pirmadienį, kai dėl trūkusio vamzdžio buvo užpilta Registrų centro serverinė. Šiuo metu Registrų centras vis dar perkėlinėja e. sveikatos sistemos duomenis į kitą duomenų bazę iš tos įrangos, kuri nukentėjo nuo lietaus. Dėl duomenų gausos šiuos duomenis perkelti užtrunka.
SAM prašo gyventojų supratingumo ir tikisi, kad Registrų centre dirbantiems kolegoms pavyks kuo greičiau atkurti sistemos veiklą.