Artimiausius metus šios įmonės socialinės veiklos bus nukreiptos bendriems tikslams kartu su kampanija įgyvendinti – siekti mažinti priklausomybes, smurtą, savižudybes, skatinti globą ir įsivaikinimą.
Pasak šalies vadovės, auganti socialinė verslo atsakomybė – geriausias įrodymas, kad Lietuva – šiuolaikiška ir pažangi valstybė. Šalyje vis daugiau socialiai atsakingo verslo pavyzdžių – įmonės padeda sunkiai gyvenančioms šeimoms, globos namams, vaikų dienos centrams. Verslas ne tik atsiliepia į pagalbos prašymus, bet ir pats kuria iniciatyvas bendruomenėms. Sutelktos šalies institucijų, nevyriausybinių organizacijų ir verslininkų pastangos gali efektyviai prisidėti mažinant skurdą ir socialinę atskirtį Lietuvoje.
Šalyje veikia 250 dienos centrų ir trūksta daugiau nei dvigubai tiek, kad būtų galima priimti visus vaikus iš sunkumus patiriančių šeimų, užtikrinti jiems saugumą.
Lietuvoje šiuo metu socialinės rizikos šeimose auga 19 tūkstančių vaikų. Iš jų tik 5000 lanko dienos centrus, kur gali jaustis saugūs, ruošti pamokas ir gauti maitinimą.
Šalyje veikia 250 dienos centrų ir trūksta daugiau nei dvigubai tiek, kad būtų galima priimti visus vaikus iš sunkumus patiriančių šeimų, užtikrinti jiems saugumą. Tam, kad ši situacija imtų keistis, reikalingos lėšos ir bendrovė „Circle K Lietuva“ yra pasirengusi prisidėti.
Bendrovės generalinio direktoriaus Skirmanto Mačiuko teigimu, efektyviausias socialinių problemų sprendimas – jų prevencija, todėl neatsitiktinai įmonės socialinės atsakomybės veiklos bus nukreiptos į vaikų dienos centrų steigimą, socialinių darbuotojų kvalifikacijos kėlimą bei žinomų šalies žmonių įtraukimą į regionuose besimokančio jaunimo ugdymą.
Atsiliepdama į kampanijos „Už saugią Lietuvą“ siekius, įmonė pasiryžusi padėti bendruomenėms spręsti socialines problemas, taip pat bendradarbiauti su šioje srityje dirbančiomis nevyriausybinėmis organizacijomis, efektyviai prisidėti ir tęsti jų vykdomas veiklas. Tai geriausiai užtikrins, kad pagalba pasieks tuos, kam jos labiausiai reikia.
Bendrovė „Circle K Lietuva“ pabrėžia, kad socialinė atsakomybė yra neatsiejama jų veiklos dalis. Socialinių iniciatyvų svarbą pripažįsta ne tik įmonės vadovai, darbuotojai, bet ir klientai. Siekdami dar labiau stiprinti socialinį sąmoningumą, taip pat norėdami išgirsti žmonių nuomonę apie įmonės planuojamas vykdyti socialines veiklas, bendrovė pakvietė visus degalinių klientus į išradingą apklausą.
Visą lapkričio mėnesį įmonės degalinėse apsilankę klientai galės balsuodami išreikšti savo nuomonę apie įmonės pasirinktas socialinės atsakomybės iniciatyvas. Skaičiuojama, kad per mėnesį įmonės degalinėse apsilanko apie 2 milijonus klientų. Todėl ši apklausa – geriausias įrodymas, kad socialinės problemos pamažu tampa visos visuomenės reikalu.
Daugiau informacijos apie kampaniją galima rasti interneto puslapyje – ČIA.