Savaime užsidegančias siuntas į JK ir Vokietiją siuntęs asmuo naudojosi netikra tapatybe

Iš Lietuvos į Jungtinę Karalystę ir Vokietiją savaime užsidegančias siuntas siuntęs asmuo naudojosi netikra tapatybe bei nurodė adresą, kuriame siuntų gavėjas negyvena, penktadienį pranešė LRT.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Anot visuomeninio transliuoto portalo, abi siuntos tam pačiam adresatui į Jungtinę Karalystę ir Vokietiją per siuntų bendrovę DHL buvo išsiųstos iš Lietuvos.

Anot LRT, siuntos išsiųstos liepos 19-ąją, abu gaisrai kilo naktį iš liepos 20-osios į 21 dieną.

Portalo duomenimis, to paties siuntėjo siuntų buvo ir daugiau, tik jos nebuvo siunčiamos oro paštu, vadinasi, nekilo grėsmė aviacijai.

Vokietijos žiniasklaidai skelbiant apie Lietuvoje sulaikytą asmenį, siuntusį savaime užsidegančias siuntas, Lietuvos teisėsauga šios informacijos nekomentuoja.

Vokietijos vidaus žvalgybos vadovas Thomas Haldenwangas pirmadienį įvardijo, kad liepą Leipcigo oro uoste siuntinys užsiliepsnojo prieš pakraunant jį į DHL krovininį lėktuvą.

Kitas panašus incidentas taip pat liepą įvyko DHL sandėlyje netoli Birmingamo, centrinėje Anglijoje. Kilusį gaisrą užgesino sandėlio darbuotojai ir ugniagesiai. Abiejų incidentų metu žmonės nenukentėjo.

T. Haldenwangas dėl incidento Leipcige apkaltino „Rusijos šnipinėjimą ir diversijas“, anot žvalgybos vado, to vis daugėja siekiant kelti chaosą Ukrainą remiančiose Vakarų šalyse.

Savo ruožtu, leidinys „The Guardian“ šią savaitę paskelbė, kad JK kovos su terorizmu policija aiškinasi, ar su Birmingame užsiliepsnojusio įrenginio siuntimu yra susiję Rusijos šnipai.

Pasak leidinio, įtariamųjų dėl šio incidento sulaikyta nėra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis