2011 03 04

Savaitgalį klube „Dr.Who“ – aukštakulnių revoliucija

Klubas „Dr.Who“ mojuoja balta vėliava ir pasiduoda moterų žavesiui. Savaitgalį sceną čia okupuos išimtinai damos, o tos, kurios šurmuliuos viešnių teisėmis, bus palepintos iššskirtiniu dėmesiu.
Dainininkė Taja
Dainininkė Taja / Audriaus Tursko nuotr.

Atlikėja Taja penktadienį į pajūrį atveš projekto „Taja clubbing spiced with Inna“ premjerą. Renginį pristato naujovių pulsą sekantis vakarėlių ciklas „Dr.Who Exlusive“.

Tajos lūpomis – „Hot (Deja vu)“, „Amazing“, „Sun is Up“, „Fly“, „10 Minutes“ ir kiti stulbinamai per pastaruosius kelerius metus išpopuliarėjusios Rumunijos atlikėjos Innos hitai. Projekto centrinė figūra nepamirš ir savo pačios žinomiausių kūrinių, priverčiančių smarkiau suspurdėti kokybišką lietuvišką pop muziką vertinančios publikos širdis. Šou rūbą „Dr.Who Exlusive“ nakčiai suteiks drauge su Taja pasirodysiantys šokėjai, kiti scenografijos elementai.

Šeštadienį ankstyvųjų tulpių derlių klubui nuimti padės grupės „Yva“ ketveriukė. „Jos žavios, tačiau reikėtų neapsigauti – jos kietos! „Yva“ – tai šiuolaikiškų ir gyvenimo džiaugsmu trykštančių damų etalonas. Tad ne veltui vakarėlių ciklas „Dr.Who Glamour“ būtent šį koncertą pristato artėjančios kovo 8–osios proga“, – kalbėjo klubo Moterų reikalų departamento atstovė.

Suvokus, kad damoms reikia ne tik dainų, bet ir labiau apčiuopiamų dalykų, „Dr.Who“ šeštadienio programa papildyta pikantišku reginiu su vyriškų hormonų užtaisu. Vakarėlio šeimininkai moterims taipogi žada įvairių staigmenų ir visas nuoskaudas nuplaunančių putojančių eliksyrų iš karščiausio baro „Apolono“ rankų.

Moterims savaitgalį šėlstant, o vyrams dėl to nuoširdžiai džiūgaujant, pavasarinius house muzikos sonetus už DJ pulto raitys Driule XL.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų