„Nuo penktadienio vakaro užstrigo „Sodros“ sistema. Nuo penktadienio 17.30 iki šeštadienio vėlaus vakaro vis dar siunčiami laiškai su „Sodros“ informacija apie pašalpas savitarnos sistemoje, kas taip pat automatiškai išsiunčia laišką į asmeninį el. paštą. Nuo gedimo pradžios iki dabar man jų jau išsiųsta per 1000 laiškų“, – 15min.lt šeštadienį vėlai vakare skundėsi skaitytojas Žydrius.
Milda A. 15min.lt teigė, kad per 10 minučių gavo šimtą laiškų iš „Sodros“ ir siuntimas niekaip nesibaigia.
Tai, kad sistema per klaidą automatiškai formavo perteklines žinutes, kol procesas nebuvo sustabdytas, patvirtino ir „Sodros“ atstovas ryšiams su visuomene Martynas Žilionis.
„Vasario 20-22 dienomis dalis „Sodros“ Elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos klientų gavo perteklinius pranešimus apie išmokėtas pašalpas. Dėl techninės klaidos žinutės buvo automatiškai kartojamos tol, kol šis procesas buvo sustabdytas“, – rašoma „Sodros“ interneto svetainėje.
Klientų taip pat atsiprašyta dėl patirtų nepatogumų.