2015 02 23

Savaitgalį „Sodros“ sistema klientų el. pašto dėžutes užkišo tūkstančiais laiškų

Praėjusį savaitgalį dalis „Sodros“ klientų gavo tūkstančius laiškų, kuriuose buvo pranešimai apie išmokėtas pašalpas. „Sodros“ atstovų teigimu, tai buvusi techninė klaida.
Per parą iš „Sodros“ kai kurie jos klientai gavo per tūkstantį laiškų.
Per parą iš „Sodros“ kai kurie jos klientai gavo per tūkstantį laiškų. / 15min.lt skaitytojos Žydriaus nuotr.

„Nuo penktadienio vakaro užstrigo „Sodros“ sistema. Nuo penktadienio 17.30 iki šeštadienio vėlaus vakaro vis dar siunčiami laiškai su „Sodros“ informacija apie pašalpas savitarnos sistemoje, kas taip pat automatiškai išsiunčia laišką į  asmeninį el. paštą. Nuo gedimo pradžios iki dabar man jų jau išsiųsta per 1000 laiškų“, – 15min.lt šeštadienį vėlai vakare skundėsi skaitytojas Žydrius.

Milda A. 15min.lt teigė, kad per 10 minučių gavo šimtą laiškų iš „Sodros“ ir siuntimas niekaip nesibaigia.

Tai, kad sistema per klaidą automatiškai formavo perteklines žinutes, kol procesas nebuvo sustabdytas, patvirtino ir „Sodros“ atstovas ryšiams su visuomene Martynas Žilionis.

„Vasario 20-22 dienomis dalis „Sodros“ Elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos klientų gavo perteklinius pranešimus apie išmokėtas pašalpas. Dėl techninės klaidos žinutės buvo automatiškai kartojamos tol, kol šis procesas buvo sustabdytas“, – rašoma „Sodros“ interneto svetainėje.

Klientų taip pat atsiprašyta dėl patirtų nepatogumų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų