„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2017 08 15

Savaitgalio audra gedimais gerokai pranoko per Velykas iškritusio gausaus sniego padarinius

Po praėjusio šeštadienio vakarą Lietuvoje siautėjusios vienos iš didžiausių šiemet audrų „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) elektros tiekimą atstatė apie 60 tūkst. klientų.
Audra Vilniuje
Audra Vilniuje / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Beveik visi gedimai – net 90 proc. – pašalinti per vos 14 valandų.

Nuo gamtos stichijos labiausiai nukentėjo Kauno regionas, Prienų ir Kaišiadorių rajonai. Daugelyje vietų gedimus lėmė gausus žaibavimas ir ant oro linijų virtę medžiai. ESO ir rangovų komandos dirbo visą parą – šeštadienio naktį sutrikimus šalino 44 brigados ir sekmadienį 6 val. ryto elektrą jau turėjo 45 tūkst. klientų. Sudėtingi gedimai atokiose vietovėse pašalinti pirmadienį. Per visą savaitgalį energijos sutrikimus šalino per 300 žmonių.

Gedimų skaičiumi praūžusi audra gerokai viršijo per Velykas iškritusio gausaus sniego padarinius, kai be elektros buvo likę 80 tūkst. klientų. Per savaitgalį pašalinti 782 gedimai 10-0,4 kV tinkle, (Velykų savaitgalį jų buvo 456).

„Operatyvus reagavimas ir greitas energijos tiekimo atstatymas yra svarbiausias mūsų tikslas. Bet matydami vis dažnesnes ekstremalias gamtos stichijas, suprantame, kad pašalinti gedimus nepakanka. Investuojame į gamtos reiškiniams atsparius požeminius kabelius, elektros linijų automatizavimą ir kitas technologijas, leidžiančias gyventojams turėti patikimą energijos tiekimą nepriklausomai nuo aplinkos poveikio“, – sako Saulius Vaičekauskas, ESO Tinklų eksploatavimo tarnybos direktorius.

ESO šiemet toliau didina investicijas į požeminių elektros kabelių tinklą. Iš viso per 2017 metus planuojama 2662 kilometrus oro linijų pakeisti į požeminius kabelius – 2,6 karto daugiau nei pernai. Bendrovė per 2017-2018 metus visoje Lietuvoje taip pat ketina automatizuoti 142 labiausiai pažeidžiamus vidutinės įtampos elektros skirstomojo tinklo oro linijų ruožus. Dėl to energijos paslaugų kokybė pagerės beveik 138 tūkst. klientų. Šiuo metu ESO yra automatizavusi 108 linijas.

Gerindama klientų aptarnavimą, ESO šiemet numato pristatyti naują nemokamą gedimų registravimo trumpąjį numerį, ketinama toliau tobulinti klientų informavimą SMS žinutėmis ir el. paštu. Papildomai bus diegiama numerio atpažinimo sistema, kuri automatiškai fiksuos skambinančiojo pranešimą apie gedimą, todėl žmonės paslauga naudosis iš karto, nelaukdami, kol atsilieps konsultantas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“