2020 10 22

Savivaldybėse, kuriose skelbiamas karantinas, „Sodra“ ir VMI klientus aptarnaus tik nuotoliniu būdu

„Sodra“ ir Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) nuo pirmadineio, lapkričio 26-osios, savivaldybėse, kuriose skelbiamas karantinas, klientus aptarnaus tik nuotoliniu būdu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Sodra“
„Sodra“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Laikydamiesi rekomendacijų nebeaptarnausime gyventojų tiesiogiai klientų aptarnavimo skyriuose, bet dėsime visas pastangas, kad konsultacijas ir paslaugas jie kokybiškai ir patogiai gautų kitais būdais – telefonu, internetu, prisijungę prie asmeninės paskyros.

Mūsų specialistai, kurie iki šiol aptarnavo klientus tiesiogiai, užsidarius skyriams prisijungs prie „Sodros“ informacijos centro kolegų ir padės konsultuoti kolegas telefonu 1883 bei atsakyti į elektronines užklausas“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.

Pateikiame sąrašą miestų, kuriose „Sodra“ ir VMI klientai aptarnaujami tik nuotoliniu būdu:

Birštone (tik VMI), Elektrėnuose, Gargžduose, Joniškyje, Jurbarke, Kalvarijose (tik VMI), Kazlų Rūdoje , Kelmėje, Kretingoje, Kuršėnuose (tik Sodra), Marijampolėje, Pasvalyje, Plungėje, Radviliškyje, Raseiniuose, Skuode, Šiauliuose, Švenčionyse

Kituose „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimo padaliniuose aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai. Užimtumo tarnyba gyventojus tik nuotoliniu būdu aptarnauja visoje Lietuvoje.

Mokesčių mokėtojai, kuriems buvo iš anksto skirtas laikas konsultacijoms VMI, apie pasikeitusią situaciją informuojami asmeniškai.

VMI kviečia naudotis e.paslaugomis, kurios teikiamos per Mano VMI, Elektroninio deklaravimo sistemą (EDS), i.MAS ir kt. sistemas.

Konsultacijas mokesčių klausimais teikiamos Mokesčių informacijos centro telefonu 1882, taip pat papildomais aptarnavimo skyrių telefonais, kurie skelbiami VMI svetainėje.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Valstybinė mokesčių inspekcija
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Valstybinė mokesčių inspekcija

„Sodros“ specialistai su gyventojais, kurie buvo iš anksto rezervavę laiką konsultacijoms, susisieks asmeniškai. Visus prašymus „Sodrai“ galima pateikti per asmeninę paskyrą gyventojui, kurioje teikiamos ir gyvo pokalbio (chat) konsultacijos.

Visais socialinio draudimo klausimais klientai taip pat konsultuojami telefonu 1883. Taip pat informaciją galima rasti interneto svetainėje. Gyventojai telefonu gali teikti ir prašymus skirti ligos, motinystės, tėvystės ar vaiko priežiūros, vaiko išlaikymo, šalpos išmokų, pensijų, kompensacijų skyrimo bei kitus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs