2023 01 13

Seimo pirmininkė: geriausia, kad viešų nuomonių išsiskyrimų dėl vokiečių brigados nebūtų

Seimo pirmininkė Viktorija Čmilytė-Nielsen sako, kad viešų nuomonių išsiskyrimų, ypač tarp skirtingų valdžios institucijų, dėl vokiečių įsipareigojimo dislokuoti Lietuvoje brigadą neturėtų būti.
Viktorija Čmilytė-Nielsen
Viktorija Čmilytė-Nielsen / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Nuo pat viešos diskusijos pradžios laikiausi pozicijos, kad tokios diskusijos, ypač tarp skirtingų valdžios šakų, turėtų vykti visgi prie bendro stalo ir ne viešumoje“, – penktadienį žurnalistams Nepriklausomybės aikštėje prie Seimo sakė V.Čmilytė-Nielsen.

Parlamento vadovė pažymėjo, kad viešai aptariami klausimai yra susiję tiek su Lietuvos saugumu, tiek su pasitikėjimu partneriais, tad „geriausia, kad jokių viešų nuomonių išsiskyrimų nebūtų“.

Viešoje erdvėje kilusias diskusijas dėl Vokietijos įsipareigojimų atsiųsti į Lietuvą brigadą penktadienį sukritikavo Laisvės minėjimo renginiuose parlamente dalyvavusi kadenciją baigusi prezidentė Dalia Grybauskaitė.

Ji teigė, kad tokios kalbos rodo šalies politikų nebrandumą ir daro politinę gėdą valstybei.

„Turime atlikti mes namų darbus, Vokietija atlieka savo namų darbus. Svarbiausia, kad Lietuva būtų apginta, rytinis NATO flangas būtų sustiprintas gynybine prasme. Tai yra svarbiausia, o viešos burbulinės diskusijos daro politinę gėdą valstybei“, – sakė D.Grybauskaitė.

Vilnius siekia, kad pilnos sudėties Vokietijos brigada Lietuvoje būtų dislokuojama nuolat. Vokietijos pareigūnai viešai kartoja, kad dalis brigados karių bus Lietuvoje, o dalis – gimtinėje, tačiau bus pasirengusi greitai persidislokuoti esant reikalui.

Lietuvoje kilus diskusijoms apie Vokietijos įsipareigojimus ir atsitraukimą nuo jų, šios šalies ambasadorius yra pareiškęs, jog jos yra įžeidžiančios.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis