2022 01 21

Šeimos kortelė veiks visose trijose Baltijos šalyse

Šeimos kortelė veiks visose trijose Baltijos šalyse, pranešė Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM). Lietuvos, Latvijos ir Estijos atsakingos institucijos pasirašė susitarimą dėl bendradarbiavimo įgyvendinant Šeimos kortelės programas.
Pristatytos Šeimos kortelės nuolaidos ir partneriai
Pristatytos Šeimos kortelės nuolaidos ir partneriai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Lietuvoje gausioms ar negalią turintį vaiką auginančioms šeimoms suteikiamos privilegijos su šeimos kortele, Latvijoje – su Garbės šeimos pažymėjimu „3+ Ģimenes karte“, Estijoje – su šeimos kortele „Perekaart“. Kortelės veiks bet kurioje iš šių trijų bendradarbiaujančių valstybių teritorijoje.

„Šiandien su didžiausiais iššūkiais susiduria gausios ar vaikus su negalia prižiūrinčios šeimos. Tikiu, kad šeimos kortelė suteikia daugiau galimybių šioms šeimoms ir džiaugiuosi, kad kortelė peržengia Lietuvos ribos ir plečiasi į kitas Baltijos šalis“, – sakė socialinės apsaugos ir darbo ministrė Monika Navickienė.

Šeimos kortelė garantuoja specialias privilegijas: lengvatas ar nuolaidas paslaugoms, prekėms bei renginiams ir kitas naudas. Šeimos kortelės turėtojai įgyja galimybę naudotis vienkartinėmis ar daugkartinėmis kortelės partnerių nuolaidomis tiek viešajame, tiek privačiajame sektoriuje.

Pasak pranešimo, šiuo metu Šeimos programoje dalyvauja 263 partneriai.

Turėti šeimos kortelę Lietuvoje gali apie 40 tūkst. šeimų. Prašymus gauti šeimos kortelę iš viso pateikė beveik 30 tūkst. pareiškėjų, o daugiau kaip 25 tūkst. gausių arba negalią turintį vaiką prižiūrinčių šeimų prašymai gauti kortelę patenkinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis