Bendrovė „Smiltynės perkėla“ tik dabar paskelbė rugpjūčio 4 d. gautas Lietuvos saugios laivybos administracijos, kuri atliko tyrimą, išvadas, kuriose buvo įvardytos incidento mariose priežastys.
Išvadose teigiama, kad kelto „Kintai“ avarinis atvejis įvyko kapitonui neįvertinus plaukiojimo sąlygų vidaus vandens keliuose. Bandydamas apsisukti farvateryje, jis manevravo sukdamas į dešinę, į seklumos, kuri yra už bujų, pusę. Bujos pastatytos taip, kad, plaukdami nuo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto, laivai galėtų seklumas apiplaukti, palikdami jas dešinėje. Konkrečiu atveju užplaukus ant seklumos, kapitonas priėmė klaidingą sprendimą plaukti į šiaurę, po ko keltas įstrigo.
Oficialių skundų iš vakarėlio liudininkų „Smiltynės perkėla“ nesulaukė.
Kadangi incidentas mariose įvyko dėl kelto „Kintai“ kapitono A.Budriaus kaltės, jam rugpjūčio 17 d. skirta drausminė nuobauda – papeikimas. Nuobaudą gavęs darbuotojas metus laiko netenka premijų ir kitų skatinimo išmokų. Pakartotinai pažeidus darbo drausmę taikoma griežčiausia drausminė nuobauda – atleidimas iš darbo.
Po įvykio, liepos 15 d., Uosto kapitono tarnybos suorganizuotame pasitarime, kuriame dalyvavo Lietuvos saugios laivybos administracijos atstovas bei „Smiltynės perkėla“ kapitonai, buvo nutarta pakartotinai patikrinti bendrovės kapitonų Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklių ir Tarptautinių laivų eismo taisyklių (COLREG 72) reikalavimų žinojimą. Atlikus žinių patikrinimą, laivavedžiams buvo išduoti pažymėjimai.
Keltas „Kintai“ incidento metu buvo techniškai tvarkingas. Jame buvo ir yra visos privalomos gelbėjimosi priemonės keleivių saugumui užtikrinti. Incidento metu jos nebuvo panaudotos, nes tam nebuvo būtinybės, pavojus keleivių gyvybėms negrėsė.
„Norime dar kartą nuoširdžiai atsiprašyti visų kelto keleivių už patirtus nesklandumus ir tuo pačiu pabrėžti, kad keleivių saugumas keltuose yra užtikrinamas pagal visus privalomus reikalavimus tiek reguliarių reisų, tiek pramoginių renginių metu. Be to, imtasi visų įmanomų papildomų priemonių, kad ateityje tokio incidento būtų išvengta“, – atsiprašė „Smiltynės perkėla“.