Šio simbolinio pašto atidarymą senamiesčio verslininkai inicijavo, norėdami ne tik papuošti miestą, bet ir sulaukti miestiečių pasiūlymų, kaip atgaivinti Klaipėdą. „Ypač aktyvūs buvo vaikai. Anksčiau laiškus išimdavome glėbiais, o dabar įmeta tik vieną kitą“, – sakė Senamiesčio verslininkų asociacijos pirmininkė Eugenija Odebrecht. Jos teigimu, žmonės tampa vis abejingesni tokioms iniciatyvoms.
Klaipėdiečių pasiūlymai turėjo pasiekti savivaldybės valdininkus. Tačiau, anot pašnekovės, jokių originalesnių minčių laiškuose nebuvo rasta. „Vaikai į paštą primetė daug piešinukų, iš kurių visą parodą galėtume suorganizuoti“, – šyptelėjo pašnekovė.
Verslininkė viliasi, kad „Senamiesčio paštas“ dar sulauks įdomių laiškų, kuriuose išdėstytos mintys padėtų bent kiek įpūsti gyvybės miesto gaivinimui.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą